חשד לרצח כפול בצפון הארץ:  חסן רמיחי בן ה-56, תושב הכפר הבדואי איבטין, נורה למוות במהלך הלילה (בין שישי לשבת), בעוד אחותו סובחיה בת ה–60 הוכתה נמרצות ומותה נקבע מאוחר יותר בבית החולים רמב"ם בחיפה, בתום אירוע ירי שהתרחש בכפר, על רקע סכסוך קרקעות ישן בתוך המשפחה. קרובת משפחה נוספת נפצעה באורח בינוני לאחר שנפגעה מהירי. במשטרה פתחו בחקירה והחליטו לשלוח את גופותיהם של חסן רמיחי ואחותו סובחיה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

סמוך לשעה 01:20 בלילה התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע אלימות חריג בכפר איבטין ולכיוון יצאו כוחות משטרה גדולים ממרחב אשר וממחוז חוף. עם הגעתם לזירה החלו באיסוף ממצאים וגביית עדויות, מהן עלה כי אלמונים שהגיעו למקום פתחו בירי לעבר הקורבן שמותו נקבע במקום. בנוסף היכו נמרצות את אחותו ופצעו אותה באורח אנוש.

מזירת האירוע עלה כי הירי היה ממוקד, לאחר שנמצאו מספר מצומצם של קליעים. המשטרה לא הצליחה לאתר מצלמות אבטחה וכמו כן לא זוכים לשיתוף פעולה מצד בני המשפחה המורחבת של הנרצחים, שטוענים כי לא ראו דבר. מפקד מרחב אשר במשטרה תנ"צ שאול צמח שהגיע לזירה קיים הערכת מצב ובסיומה הטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב אשר. 

במסגרת החקירה הראשונית עלה החשד כי הרצח האמור מקורו בסכסוך ישן וארוך בתוך המשפחה שעיקרו מחלוקת סביב קרקעות. השניים שמצאו את מותם אינם מוכרים למשטרה, אולם במעגלים הפנימיים, דווקא בקרב הצעירים במשפחה, ישנם המוכרים היטב למשטרה.

"מדובר במשפחה מורחבת שבין מספר שלוחות שלה המתגוררות באותו מתחם קיים סכסוך רב שנים שנבחן עתה. על רקע זה אנחנו מעריכים בוצע הירי שבו מצא את מותו הקורבן. זו זירה עם מספר קליעים מצומצם ביותר והאישה שמצאה גם היא את מותה לא נפגעה מהירי ולכן נסיבות מותה נבדקות", אמר למעריב גורם המעורה בפרטים.

צוותי מד"א, שקבעו תחילה את מותו של הגבר, העניקו טיפול רפואי לאחותו שמצבה הוגדר אנוש והיא פונתה כאמור לבית החולים רמב"ם בחיפה עם חבלות בראשה תוך כדי פעולות החייאה. זמן קצר לאחר מכן נאלץ הצוות הרפואי של בית החולים לקבוע את מותה. כאמור, באותו אירוע נפגעה מהירי בנוסף גם בת משפחה נוספת והיא פונתה לבית החולים במצב בינוני עם פציעות חודרות. 

נציין כי מאז תחילת השנה נרצחו 61 אזרחים במגזר הערבי במסגרת חיסולי חשבונות וסכסוכים עקובים מדם.