חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, יהודה גליק, החשוד בניסיון הברחת שב"ח לארץ התייחס היום (ראשון) בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM לאירוע שבגינו נחקר במשטרה. גליק טען שלקח בטרמפ אדם וברגע שגילה שהוא פלסטיני דיווח על כך לשוטר. גליק אמר כי "במקום למצוא עצמי מקבל אות על אזרחות למופת מצאתי את עצמי באזיקים". 

גליק פירט את השתלשלות האירועים מנקודת המבט שלו: "מדובר באירוע קפקאי. לקחתי טרמפיסט מיישוב הר גילה שנמצא כעשר דקות מירושלים. במהלך הדרך רעייתי הדס ואני שוחחנו איתו והתברר שהוא פלסטיני, אז עשינו מה שמתבקש, הגענו למחסום שהיה אחרי חמש דקות נסיעה השוטר אמר לי 'סע'. פתחתי את החלון, קראתי לו ואמרתי לו שיש פה בחור פלסטיני ושיבדוק שיש לו את האישורים הנדרשים".



עוד הוסיף גליק כי "שאלנו את הנוסע בדרך אם יש לו אישורים והוא אמר שכן, שאלנו לאן הוא נוסע והוא אמר שהוא עשה שיפוצים בשכונת רחביה וכי הקבלן הבטיח לו תשלום. הוא נסע לקחת משכורת".

חבר הכנסת לשעבר נשאל כיצד אירוע כזה קורה לאדם עם ניסיון כמו שלו. גליק ענה כי "כל מי שמכיר יודע שזה מקובל בשער היישוב הר גילה, יישוב מעורב של דתיים וחילוניים. לא היה לי סיבה לחשוב שמי שעומד ליד הבוטקה של השומר של היישוב הוא לא תושב היישוב. מדובר בבחור צעיר". גליק אמר כי חשב שמדובר ביהודי ואמר כי "חשבנו שמדובר בתושב ביישוב". 

גליק הוסיף כי בנוסף לחשד נגדו כי העביר שב"ח, גליק מואשם גם על הפרעה לשוטר: "כשהגעתי למחסום השוטר התחיל לבדוק אותו, חשבתי שזה ייקח כמה שניות. הוא לקח לו את התעודה, השוטר ביקש ממני לעמוד בצד עם הרכב וחיכינו. אחרי כמה דקות הוא ביקש את תעודת הזהות שלי, הוא אמר שאני מעוכב בחשד לניסיון להבריח שב"ח. אמרתי לו - אבל אני אמרתי לך שתבדוק אותו. הוא אמר אני לא קובע, יש פה קצין. אחרי כמה דקות מגיע הקצין אמר תתלווה אליי, אתה צריך לנסוע בניידת. אמרתי לו שאשמח לקבל את התעודת זהות שלי, הוא ענה לי לא". 

בהמשך, סיפר גליק כי "השוטר זיהה אותי, הוא גם העיר כמה הערות והוציא אותי בכוח מהאוטו, אזק אותי באזיקים ואמר אתה עצור על סירוב להלוות לחקירה. ביקשתי ממנו את תעודת הזהות בחזרה. לא הרמתי קול ולא הרמתי יד, שום דבר"

גליק המשיך וסיפר כי "אמרתי לו 'אדוני לא כך מתנהגים'. שום דבר לא עזר, יותר מזה, כל אותו זמן אשתי באוטו עם הבחור הפלסטיני וכשהשתחררתי אני מגלה שבמשך כל הערב משטרת ישראל תדרכה את כל התקשורת שעצרו את יהודה גליק שניסה להבריח שב"ח. תשמעו, יהודה גליק הוא לא הסיפור, הסיפור הוא שבן אדם שבא ומדווח על בחור ומגלה אזרחות למופת לא צריך למצוא עצמו אזוק. אדם שנמצא בחקירה שלוש שעות לא צריך לדעת שמאחורי הגב מתדרכים את כל התקשורת".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "צר לנו כי החשוד מנסה בכל דרך אפשרית להכפיש את הפעילות של הלוחמים. משמר הגבול מוביל מאבק בלתי מתפשר בלחימה בעבירות השהייה הבלתי חוקית. החשוד, שחקירתו עדיין בעיצומה, הגיע למעבר כאשר הסיע שוהה בלתי חוקי. גם כאשר סירב לעיכוב ועשה פרובוקציות כלפי הלוחמים, הלוחמים פעלו במקצועיות, ממלכתיות ואדיבות רבה. מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן עודכן בפריטי האירוע  ומסר ללוחמים כי הם פעלו כמצופה מהם תוך גילוי מקצועיות, אחריות וערכיות לביצוע המשימה ומחזק את ידם להמשיך לפעול לטובת ביטחון אזרחי המדינה".