אולה קרבצ'נקו, האישה בת ה-38 ששמה נקשר בפרשת רצח תאיר ראדה, פנתה היום (ראשון) לפרקליט המדינה עמית איסמן בבקשה לגנוז את "תיק החקירה המופרך שנפתח" נגדה בשנת 2012. 

"בקשתו היא להכריז מיידית ובאופן רשמי על גניזה, בעטייה של עלילת שווא מחרידה מטעמו של מי שהיה בן זוגה המתעלל לאורך עשור, מר א"ח, כאילו היא רצחה את הנערה תאיר ראדה ז"ל. פרקליטות המדינה שבה והדגישה בצורה מנומקת מדוע מדובר בעלילת שווא מטעם מי שהתעלל באולה לאורך עשור הן מינית, הן פיזית והן נפשית", כתבו פרקליטיה של קברצ'קו, דניאל חקלאי ותומר שוורץ, בפנייתם לאיסמן.

כמו כן, בחרו מטעמה של קרבצ'נקו לבקר את הפרקליטות, וכתבו כי "היא בחרה להתעלם מכל פניותינו בעבר בדבר חובתה לגנוז את תיק החקירה שנפתח נגד אולה", והוסיפו את התלונות שהגישה נגד א"ח בגין עבירות מין ואלימות חמורות.

רומן זדורוב (צילום: שלומי גבאי)
רומן זדורוב (צילום: שלומי גבאי)

"ברור שנגרם לאולה עוול יוצא דופן" הדגישו. "המעט שניתן לתקן בשלב זה הוא הכרזה פשוטה ובהירה כי תיק החקירה המופרך שנפתח נגדה, ייגנז מחוסר אשמה".

עוד הבהירו כי פנייתם דחופה, משום תשובת הפרקליטות הצפויה על קיום משפט חוזר לרומן זדורוב ביום חמישי הקרוב ה-15 ביולי, והרצון "לנתק בין פרשת זדורוב לבין עלילת השווא נגד מרשתנו".