הפרקליטות הודיעה הערב (רביעי) לביהמ"ש המחוזי בנצרת כי פרקליט המדינה, עמית איסמן, החליט לנהל בשנית את משפטו של רומן זדורוב, הנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל ב-2006. סנגורו של זדורוב, ירום הלוי, הגיב להודעה ב"חדשות 12": "כמובן שזו אכזבה. רציתי שדרכי הארוכה והקשה תתקצר אך בתוך מחול השדים שהיה לנו אני הייתי מאוד רגוע".

"פרקליט המדינה טעה, אומרים שמה שהיה הוא שיהיה ואין חדש תחת השמש זו אותה פרקליטות ופרקליטות לא טובה. המשפט של רומן היה משפט של רמאות לא של אמת, ושכל הציבור יידע שברגע שהפרקליטות החליטה לנהל את המשפט היא החליטה לנהל משפט של שקר, משום שהראיות המדעיות מוזכמות על ידי מומחי התביעה שאישרו שהעקבות הזרות הן של רוצחת או רוצח אחר", הוסיף. 

בתוך כך, גם עורכי דינה של אולה קרבצ'נקו (א"ק), דניאל חקלאי ותומר שוורץ, הגיבו להחלטת הפרקליט לגנוז את התיק שנפתח בשעתו בעניינה, ומסרו ל"מעריב": "קשה לתאר את עוצמת הרגשות. תשע שנים לאחר עלילת השווא של בן הזוג המתעלל שאותו החליטה לנטוש בעקבות עשור של פגיעות פיזיות ומיניות ולאחר שחייה הפכו לגיהינום בלתי נסבל בשל משפט השדה הנורא שנערך לה ברשת החברתית - זוכה אולה סוף סוף בהחלטה המתבקשת".

הם הוסיפו כי "סגירת התיק המופרך שנפתח נגדה בנימוק של חוסר אשמה וכן נכונות של הפרקליטות לבחון לעומק את דרישתה להעמיד לדין את בן הזוג המתעלל שהחריב את חייה. אולה מאושרת. וגם אנחנו".