פרקליט המדינה עמית אייסמן הודיע אתמול כי רומן זדורוב הנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל יעמוד למשפט חוזר, וכי התיק שנפתח בעניינה של אולה קרבצ'נקו (א"ק), ששמה נקשר בפרשה, ייגנז מחוסר אשמה. עורך הדין ירום הלוי, פרקליטו של זדורוב, שוחח היום (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM והגיב לדברים.

"מצד אחד הייתי מאוכזב, כי תמיד היו לי בלב כמה גרמים של תקווה, גם אם אני מכיר היטב את הפרקליטות ואת הצוות המטפל, שלא סובל מעודף יושר", אמר עו"ד הלוי. "מצד שני, תמיד כשזה מגיע אז אתה אומר לעצמך 'חבל, למה הוא לא זוכה בדרך הקצרה? למה שוב הדרך המתישה והארוכה?'".

בהמשך התעקש כי על אף שהתיק נגד קרבצ'נקו נסגר, הוא עדיין משוכנע באשמתה: "יש פה פער ענק וברור, לא צריך להיות חכם במיוחד. אבל אני לא טועה. כמו שלא טעיתי כשהסתכלתי על התיק וידעתי מתי יש לי ראיות חדשות ומתי הגיעה השעה להגיש בקשה למשפט חוזר, ואז זה היה אחרי שלוש שנות עבודה. היום זה הרבה יותר, אז כמו שלא טעיתי אז ורומן קיבל משפט חוזר, לא לקיתי ואינני לוקה בבוחן המציאות גם לגבי קרבצ'נקו. ראשית, יש עשרות ראיות על אולה. ושנית, החלטת הפרקליטות זאת פארסה, חוסר יושר וסימוא עיניי הציבור".

לדברי הלוי, "יש עשרות ראיות, ראיתי המון תיקי רצח ב-32 שנותיי כעו"ד וזה מעשירית המקרים מרובי הראיות שנתקלתי בהם על אולה. תבינו, אני סניגור עם עקרונות. לפי הטענה בכתב האישום רומן לכאורה רצח ילדה. יש לי שתי בנות, כשהן נולדו אמרתי שאני לא אייצג אנסים אלא אם כן הם 100מ-100% חפים מפשע. רומן חף מפשע ואני לא הייתי מפיל את זה סתם על אולה. אני אגיד על מישהי אחרת שהיא רצחה את תאיר?".