אולה קרבצ'נקו (א"ק) ששמה נקשר בפרשת הרצח של תאיר ראדה, שוחחה עם ניסים משעל ב-103FM והתייחסה להאשמותיו של סנגורו של רומן זדורוב, עו"ד יורם הלוי שטוען כי היא הרוצחת בפרשה ואמרה כי "הוא מביך את עצמו, הוא מביך את המקצוע שלו והוא מתנהג בצורה מחפירה. אני לא מפחדת ממנו, הוא איש מפחיד לפי דעתי אך אני לא מפחדת ממנו, ולא מפחדת לעמוד מולו בדוכן. אין לי מה להסתיר".

"הוא רוצה להעמיד אותי על הדוכן מולו אישית, ולעשות לי משפט בתוך המשפט החוזר של זדורוב, הוא מנסה להיות התליין שלי, השופט שלי והחוקר שלי. אני לא מאמינה שעורך דין מתנהג בצורה כזאת, זה פשוט מביש. זאת סיטואציה מבישה, פוגענית ואלימה", הוסיפה.

בהמשך, שיתפה בתחושותיה בעקבות החלטת פרקליט המדינה לגנוז את התיק בעניינה מחוסר אשמה: "אמנם מדובר בהחלטה מנהלית, אבל אני ציפיתי וחיכיתי לזה. אנחנו כבר אחרי החלטת הפרקליטות וכל החקירות והממצאים, ידענו שזה צריך להגיע, זה נמשך הרבה זמן אבל אני שמחה לקבל סוף סוף את החותמת החשובה הזאת".

קרבצ'נו התייחסה גם לטענותיו של עו"ד הלוי שטען כי הפסיכיאטרית שטיפלה בה אמרה בפניו כי יש לה "רעב לרצח": "לכל מתמודד נפש יש עולם משלו, וזה לא עניינו של אף אחד. אלה דברים שקורים בתוך חדרי הטיפולים, דברים שלאדם שאין לו נגיעה לעולם הזה יהיה קשה להבין מתוך הצצה מהירה לתוך שיחות עם פסיכולוג או פסיכיאטר, אלה דברים שבכלל לא אמורים להיחשף לציבור, ולא סתם, כי מאוד קשה להבין אותם".



"להביא ציטוטים מתוך הטיפול הפסיכיאטרי שלי זה דבר ראשון פלילי, דבר שני מבחינה מוסרית זה פסול, ודבר שלישי, מאוד קל לקחת שורה או שניים מתוך טיפול ולהפיל עליה את כל הזרקור. זה לא דבר נכון לעשות. זה נוראי שעורך הדין פשוט מצטט מתוך שיחות עם פסיכיאטר, זה כל כך פסול. לא משנה מה אתה אומר בחדר הזה, זה אמור להיות פרטי ומקודש", טענה. 

כמו כן, סיפרה על כוונתה לתבוע תביעת דיבה את עו"ד הלוי ואמרה כי "תביעת דיבה זה לא משהו שצריך למהר ולעשות מהבטן. זה לא עניין רגשי. אבל מאוד חשוב לי לתבוע, ואני מתכוונת לזה. הייתי רוצה לתבוע את הבן אדם הזה, ואני יודעת שהוא גם רוצה שאתבע אותו, כי תביעות דיבה הן לא קלות לשני הצדדים".

עו''ד ירום הלוי (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
עו''ד ירום הלוי (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)


בסיום, התייחסה גם להשתלשלות האירועים שהובילה לכך ששמה נקשר בפרשת הרצח: "זה התחיל מא"ח, בן הזוג שלי לשעבר. ברגע שהחלטתי לעזוב אותו הוא לא עשה לי חיים קלים. הוא איים עליי במשך חודשים, עד שהוא באמת הלך למשטרה והביא אותי לחקירה. כשעזבתי אותו, אז התחיל להירקם כל הדבר הזה". 

"כשהגיעה הסדרה 'צל של אמת', סימנו אותי, והעולם התהפך מבחינתי. אני מתמודדת נפש, אבל המציאות שלי עצמה הפכה למשוגעת, כאילו שכל הפרנויות שלי קמו לתחייה. בעבור בן אדם שמתמודד עם סכיזופרניה פרנואידית, זה היה לא ייאמן. לא פעם שאלתי את הפסיכיאטרית שלי אם זה באמת קורה, אם אני לא הוזה את זה?", הוסיפה. 

תגובתו של עו"ד יורם הלוי תובא לאחר שתתקבל.