עו"ד ששי גז, מבכירי הפרקליטים הפלילים בישראל, תוקף את החלטת פרקליט המדינה עמית איסמן, לקיים משפט חוזר לרומן זדורוב, שהורשע ברצח תאיר ראדה משנת 2006, במקום לשחררו. בריאיון הבוקר (שישי) לתוכנית של ניסים משעל ברדיו 103FM, אמר עו"ד גז: "הטעות היא כפולה. עצם העבודה שאחרי 15 שנה, גם אם התיק ייגמר בהרשעה, הציבור ימשיך עם כל הספקות בתיק". 

הסנגור הפלילי טען כי תיק זדורוב הטיל כתם על המערכת המשפטית כולה, בעקבות התנהלותו. לדבריו, ניהולו מחדש של התיק לא ישקם את התדמית השלילית שדבקה במערכת המשפט בהקשר זה: "אני לא חושב שזה צעד מעורר אמון בציבור, ולכן היה טוב שהוא לא היה מתחיל". 

בהמשך, טען עו"ד גז כי לאולה קרבצ'נקו, ששמה נקשר גם הוא ברצח ראדה, נעשה עוול גדול. יחד עם זאת, תקף את סגירת התיק נגדה והסביר מדוע: "זה לא הגיע כי רצו לעשות לה טובה, אלא עשו זאת כדי לא לבוא ולומר שיש ספק בהרשעה של זדורוב". הסנגור הפלילי הוסף ואמר כי לדעתו היה צריך לשחרר מן הכלא את רומן זדורוב במהלך המשפט: "למה רומן צריך להיות במעצר? צריך לשחרר אותו. בואו נפסיק את העוול הזה. הפרקליטות לא יודעת להודות בטעות, המערכת הזאת לא יודעת להסתכל פנימה". 

גז טען כי בתיק זדורוב קיימים הרבה חורים בעייתיים עבור הרשעה: "יש בו הרבה ספקות, ואין בו שום דבר שקושר את זדורוב לפשע. המשטרה והפרקליטות ננעלו עליו". גז שלל את הטענות כי אנשי הפרקליטות מונעים משיקולים פוליטיים, אך טען כי הם פועלים לעתים משיקולים לא ענייניים: "אני לא חושש משיקולים פוליטיים, אין דבר כזה בפרקליטות, יש שיקול אחד - הצדקנות. אני מאחל לזדורוב שייצא זכאי, אבל גם אם יורשע, המשפט הזה לא יוסיף כבוד".