ראש ארגון פשיעה מיפו בן 55, עיזאת חאמד, הוא הקורבן שנורה הערב (שבת) למוות ברחוב גרינבוים בתל אביב. כוחות משטרה גדולים ממרחב יפתח וממחוז תל אביב הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, והרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. "ללא ספק, מפת הפשיעה ביפו משתנה הערב", כך נאמר על ידי גורמים במשטרה.

סמוך לשעה 20:00, התקבל דיווח במשטרה על אודות ירי שבוצע לעבר רוכב אופנוע שהיה ברכיבה בכביש הראשי של יפו. רוכב האופנוע נפגע כתוצאה מהירי, נפל מהאופנוע, וצוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו כשהוא פצוע באורח אנוש.

צוות מד"א הגיע למקום, ביצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. החובשים, יוסף ששון וכפיר ורסאנו, סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות מדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

חוקרים מהמעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה וחוקרי הזירה, פעלו במקום ואספו ממצאים, לרבות פורנזיים, ומחקירה ראשונית עלה החשד לפיו הקורבן נורה בשעת רכיבה על ידי אלמוני שנמלט מהזירה. טרם התברר האם מדובר בירי שבוצע מרכב חולף או מאדם שארב לקורבן בצד הדרך, וביצע את הירי הממוקד. השוטרים פתחו בסריקות בניסיון להתחקות אחר חשוד במעשה.