בעקבות התחקיר של חיים אתגר: המשטרה תפתח בבדיקה של פרשת סוכן הדוגמניות שי אביטל לנוכח הפרסומים אודות חשד לניצול מיני של דוגמניות, ניצול יחסי מרות ועבירות מין שביצע, לכאורה, בנשים צעירות שהגיעו אליו במטרה להיחשף לעולם הדוגמנות. הערב הוגשו במחןז תל אביב מספר תלונות נגד הסוכן, ובעקבות כך בדיקת המשטרה הועברה למחוז זה.

כאמור, ההודעה על פתיחה בחקירה הגיעה בעקבות התחקיר של חיים אתגר בתוכניתו "חשיפה", שישודר הערב (ראשון) בקשת 12, וההחלטה התקבלה בתיאום עם מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי. ככל הנראה החקירה תתנהל בסופו של דבר בתחנת לב תל אביב, שבאזורה עיקר הפעילות של אביטל.

בתוך כך, הגיעו לתחנה שתי נשים - אחת מהן מסרה תלונה מלאה על אירוע מלפני חמש שנים, כשלטענתה אביטל תקף אותה מינית. ואילו השנייה החלה את הגשת התלונה אך עצרה וחזרה בה, "אני בהריון ורוצה להמשיך בדרך שלי". יצוין כי ב-20 השנים האחרונות הוגשו נגד אביטל שלוש תלונות נגד אביטל בגין עבירות מין לכאורה, וכולן נסגרו על ידי הפרקליטות.

לקראת התחקיר שצפוי להתפרסם על אביטל בתכנית "חשיפה" עם חיים אתגר, מסר עו"ד ששי גז המייצג את שי אביטל מסר כי "מרשי מכחיש כל קשר לביצוע העבירות המיוחסות לו. הוא טוען כי לא היו דברים מעולם ומדובר בתלונות ממוחזרות והוא עבר בדיקת פוליגרף שהוכיחה את אמיתות טענותיו. הוא קורבן למשא ציד שמתנהל נגדו באמצעות התקשורת והוא בטוח שהמשטרה תנקה אותו".