הצהרת תובע בגין ניסיון רצח, באמצעות מזרק עם חומר הרדמה ושוקר חשמלי, הוגשה היום (ראשון) נגד תושב קריית אונו בן 37. החשוד, אשר עובד כרופא מתמחה בבית חולים במרכז הארץ, חשוד כי פרץ לדירה ותקף אדם אחר בעודו ישן. 

מחקירת המשטרה עלה כי החשוד, מתמחה בהרדמה, הכיר רופאה בבית החולים בו הועסק ופתח בקשר רומנטי עמה. בהמשך, החליטה הרופאה לנתק את הקשר עם הרופא, אך החשוד התקשה לקבל את ההחלטה. בליל האירוע הגיע החשוד לדירתה, בזמן בו עבדה בבית החולים ובן זוגה הנוכחי שהה בדירה לבדו. החשוד הביא עימו סרבל, מסיכת סקי, כפפות וכובע ונשא בידו שוקר חשמלי, סכין מנתחים ומזרק שלאחר בדיקת מעבדות הזיהוי הפלילי, התברר כי הוא מכיל חומר הרדמה חזק שבמינון מסוים יכול לגרום למוות.

המזרק ששימש לניסיון הרצח (צילום: דוברות המשטרה)
המזרק ששימש לניסיון הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

על פי החשד, הוא נכנס לבניין ועלה לקומה בה מתגוררת הרופאה, שם המתין מספר שעות. בהמשך, פתח את הדלת באמצעות מפתח שהיה ברשותו, נכנס לחדר השינה ותקף את הקורבן באמצעות שוקר חשמלי, כשהוא מנסה לנעות את המזרק בגופו, על מנת להזריק את חומר ההרדמה. קורבן שהתעורר ממכת החשמל, החל להיאבק בחשוד עד שהצליח להבריחו מהבית. הקורבן נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

כעבור זמן קצר, בפעילות מודיעינית ומבצעית, אותר החשוד סמוך למחלף הראל בדרכו לירושלים, ובחיפוש ברכבו נמצאו סרבל שחור, כובע, מסיכת סקי וציוד רפואי לרבות בקבוקונים עם חומר נוזלי. מעצרו הוארך מעת לעת וכעת, עם סיום החקירה, גובשה נגד הרופא המתמחה תשתית ראייתית רחבה שהובילה להגשת הצהרת תובע, ובהמשך יוגש נגדו כתב אישום חמור.

עו"ד עדי כרמלי המייצג את הרופא החשוד מסר: "המשטרה לצערי ניהלה את החקירה בקיבעון מחשבתי כשהיא לא נותנת לעובדות לבלבל אותה. הודעת הדוברות התמוהה שכוללת חומרי חקירה ותמונות  מתיק החקירה עוד בטרם אלו צולמו על ידי ההגנה ובטרם החליטה הפרקליטות באילו עברות יוגש כתב האישום  רק ממחישה את העניין  המשטרה התעלמה מגרסתו הסדורה של מרשי ומצאה לנכון ליתן לארועים פרשנות משלה. אני סמוך ובטוח כי כשיינתן לנו יומנו בבית המשפט התמונה תתברר לאשורה ויוכח כי חשדות המשטרה רחוקים מהמציאות כרחוק מזרח ממערב".

עורך הדין עדי כרמלי (צילום: באדיבות עו''ד עדי כרמלי)
עורך הדין עדי כרמלי (צילום: באדיבות עו''ד עדי כרמלי)