שרת התחבורה מרב מיכאלי הגישה כתב הגנה לתביעה שהוגשה נגדה מצד עובדת לשעבר בלשכתה שהתלוננה על התעמרות כלפיה. בכתב ההגנה מבקשת מיכאלי מבית המשפט למחוק את התביעה נגדה על הסף. השרה מיכאלי טענה כי הנאמר בדבר העסקתה של התובעת נטול בסיס עובדתי ומשפטי. 

כזכור, בדצמבר אשתקד, עוזרת פרלמנטרית שעבדה במשך כמה חודשים עבור מיכאלי הגישה נגדה ונגד מדינת ישראל תביעה בסף 320 אלף שקלים. בתביעה, שהוגשה על ידי באי כוחה, עורכי הדין אופיר שמשון ויעקב גרסון, נטען כי נגד העוזרת הפרלמנטרית, בעלת תואר דוקטור, הופעלו על ידי חה"כ דאז מיכאלי סנקציות אישיות ועונשים, שכללו "יחס תוקפני, השפלות, הטחת האשמות, טרטורים". 

בכתב התביעה ביקשו באי כוחה של התובעת מבית המשפט לזמן את מיכאלי ומדינת ישראל לדין ולחייב אותן, ביחד ולחוד, במתן פיצוי. התביעה טענה ישנן הוכחות נוספות לכאורה למעשים הנטענים כלפי מיכאלי וכי תצהירים נוספים יוגשו במהלכה.

עו"ד אופיר שמשון המייצג את התובעת אמר: "השרה מיכאלי מנסה להימלט מאימת הדין ולהתנער מאחריותה האישית לנזקים שגרמה לתובעת ואף להשתיק את התובעת". עוד הוסיף: "מצער שדווקא מיכאלי 'הפמיניסטית' נוקטת בטקטיקה של האשמת הקורבן. מתברר שההעסקה הפוגענית וההתעמרות תעסוקתית הן שיטה ודפוס פעולה נפסד בו נוקטת. בעניין זה העדויות שיחשפו בהמשך לא ישאירו לאף אדם מקום של ספק ביחס לחומרת מעשיה של מיכאלי".