החל משעות הבוקר (חמישי) הגיעו חמש מתלוננות נוספות למשטרה על מנת להגיש תלונה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, כאשר עד כה הוגשו 13 תלונות נגדו, בהן זו של הדוגמנית גל גברעם. במשטרה נערכו הבוקר לקבל את המתלוננות הנוספות ברגישות רבה, ולגבות מהן תלונה מסודרת. 

כאמור, בימ"ר תל אביב נותנים, על פי הנחיית מפקד מחוז תל אביב ניצב עמי אשד ומפכ"ל המשטרה, יעקב (קובי) שבתאי, עדיפות מירבית, הן בשל חשיבות האירועים והחשדות, והן בשל ריבוי המקרים בתיק שהולך וגואה. במשטרה מעמידים מספרי טלפון למתלוננות מכל הארץ על מנת שיתאמו את הגעתן להגיש תלונה, וכך יחסכו לעצמן השתהות מיותרת, וכן מציבים את מיטב החוקרים והחוקרות לטפל בפרשה על מנת למצותה בצורה מקצועית והמיטבית.  

תיק החקירה, אם כן, הולך ומתעבה, והוא משקף דפוס פעולה שחוזר על עצמו, בדרך ובהתנהגות של החשוד, וכעת ברור שאביטל יצטרך להיחקר באזהרה עקב החשדות נגדו. 

שני (שם בדוי) בעדות נגד שי אביטל. מתוך תחקיר "חשיפה" עם חיים אתגר, באדיבות קשת 12

בסביבת המתלוננות מקווים שהפעם הפרקליטות לא תמהר לסגור את תיקי החקירה, כפי שנעשה בשלוש חקירות קודמות במהלך 20 השנים האחרונות. חומרי החקירה הועברו לבחינת הפרקליטות שהחליטה בכל אחת מהחקירות לסגור את התיקים נגדו, מה שאפשר לו, לטענתם, להמשיך באותה פעילות. 

אביטל המשיך אמש להכחיש, באמצעות עורך דינו ששי גז, את החשדות נגדו, וטען כי עבר בדיקת פוליגרף שמאמתת את גרסתו. אולם עתה הוא יצטרך להתמודד מול עדויות מפורטות, מקרים נקודתיים ומפורטים, ולא עם שאלה היפותטית שעולה בבדיקת פוליגרף כזו או אחרת. מה גם שבדיקות פוליגרף הנן חסרות משמעות. למעט חוות הדעת על הנבדק מבחינה ראייתית ומשפטית, בדיקת הפוליגרף אינה קבילה.