בית המשפט התיר היום (חמישי) לפרסום את זהותו של אדיר חבני, מי שכונה בציבור א"ח, וידוע כבן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו, זאת בעקבות בקשת חדשות 12 שהוגשה על ידי עורכי הדין ישגב נקדימון, דיקלה בירן ונוי הדר.

אולה קרבצ'נקו (א"ק) מתוך הראיון עם אילה חסון ב"חדשות 13". צילום: חדשות 13

באפריל דרשה קרבצ'נקו לפתוח מחדש את תיק החקירה כנגד בן זוגה לשעבר. "אם הפרקליטות תגיש כתב אישום נגדו - כל הכבוד. אם לאו? נעתור לבג"ץ", אמר באפריל פרקליטה של קרבצ'נקו, עו"ד דניאל חקלאי, בראיון ב-103FM.

לדבריו של חקלאי, קרבצ'נקו חוותה התעללות מצד א"ח במשך כעשור. "הוא הודה במשטרה ששבר את הלסת שלה, תקף אותה כמה פעמים, אנחנו מדברים על התעללות פיזית קבועה, הוא מודה במשטרה שהוא ביצע בה מעשה סדום פעם אחת, אנחנו מדברים על מכלול של פגיעות מיניות, אחרי כל זה כשהיא מעיזה להיפרד הוא שולח מסרונים מאיימים, מפיץ תמונות עירום ברשת וסוחט באיומים, וכשהיא מתעקשת הוא מעליל את עלילת הדם". חקלאי הוסיף: "אין מצב ואסור שיהיה מצב שמתמודדי נפש ומתמודדות נפש יופקרו בצורה כזאת".

"העליל עליה עלילת דם שפלה ואכזרית"

תגובת עורכי הדין תומר שוורץ ודניאל חקלאי, עורכי דינה של אולה קרבצ'נקו: מברכים על החלטת בית המשפט להתיר את פרסום שמו של מי שפגע במשך עשור באולה, נקט נגדה באלימות פיסית ומינית קשה לתיאור, והחליט להעליל עליה עלילת דם שפלה ואכזרית, רק בשל החלטתה האמיצה לעזוב אותו. אנו ממשיכים במאמצנו לשכנע את הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור נגד אדיר חבני על מנת שייעשה סוף סוף צדק עם אולה ויביא לה ריפוי לאחר שנות סבל רבות. רבות מדי".