הדוגמנית גל גברעם תקפה הערב (שבת) בחריפות את מפקד מחוז תל אביב של המשטרה, ניצב עמיחי אשד, שהכחיש את טענותיה על הטיפול המשטרתי הלקוי שקיבלה כשהגיעה להגיש תלונה על הטרדה מינית נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל.

בריאיון בחדשות 13 טען אשד כי במשטרה "לא גלגלו אותה ממדרגות התחנה", ציין כי גברעם "נשאלה שאלות מקצועיות שאולי היו צריכות להישאל אחרת" ואף טען כי היא "הפרה את הסיכום והגיעה מאוחר לתחנה".

גברעם הגיבה בחריפות לדבריו של אשד וטענה בעמוד האינסטגרם שלה כי הוא "משקר במצח נחושה". לדבריה, במשטרה לא דיברו איתה ולא קבעו איתה שעה.

הפוסט של גל גברעם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של גל גברעם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"ניצב עמיחי אשד משקר במצח נחושה! לא קבעו איתי מעולם, אף אחד מהמשטרה לא דיבר איתי מעולם לא בשמונה בערב ולא שום דבר.
הגעתי בשעה 23:00 מעולם לא ישבתי וחיכיתי ואז הלכתי", כתבה.

היא הוסיפה: "השאלה 'למה באת רק עכשיו' לא נשאלה בגלל שאיחרתי לכאורה ולא בגלל רמת מסוכנות. השאלות לא היו מקצועיות. לוח הזמנים שנתנו לי היה "שעתיים וחצי שלוש אני לא יודע בדיוק".

גברעם סיכמה: "יש מצלמות אבטחה במשטרת ישראל לפחות לפני שאתה מתראיין לך תצפה בהן! הבעיה כאן רק הולכת וגדלה! אני הייתי קורבן בפעם הראשונה שפעלתם לא נכון, אני לא אהיה קורבן עוד פעם".

גורמים במשטרה מציינים שאכן נעשה תיאום בין נציג מטעמה של גברעם לקצין משטרה לגבי מועד הגעתה, תיאום שהיא הייתה מודעת לו. מעבר לכך אין בכוונת המשטרה להתעמת מול קורבן עבירה מינית.