המשטרה עצרה הערב (ראשון) עשרה אנשים בהפגנה שהתקיימה בדרום תל אביב בה השתתפו מאות אנשים בעקבות אירוע האונס והתקיפה של מ', תושבת שכונת התקווה, שהתרחש בחודש שעבר.

עוד מסרה כי "בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, תבחן המשטרה את הבאתם מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום ת"א".

כזכור, כמה ימים לאחר אירוע האונס, המשטרה עצרה אזרח אריתראי, המתגורר באזור, בחשד שביצע את המעשה. מארגני ההפגנה טענו כי המשטרה לא ניסתה לטפל באירוע ולעצור את האנס, טרם שנחשף בתקשורת.   

במהלך ההפגנה, הושכלו מספר אבוקות אל עבר המשתתפים, זאת בעת שעברו בדרך ההגנה. האירוע הסתיים ללא נפגעים. כוח משטרה סמוי שנכח במקום איתר אדם החשוד במעשה ועצר אותו. מיד לאחר מכן נלקח לחקירה בתחנת המשטרה. 

בהפגנה השתתפו פעילי ימין, בהם חבר הכנסת איתמר בן גביר ותושבת דרום תל אביב שפי פז שאמרה: "מ' היא גם סמל לזלזול של המשטרה בחיים שלנו, להתנהלות הרשלנית, הבוגדנית, המזלזלת והעבריינית של המשטרה, שבחרה בשקט תעשייתי על פני החיים והכבוד שלנו".

עוד הוסיפה: "לפני שבוע וחצי בוצע בשכונת התקווה פשע שנאה. והיום אנחנו מפגינים ומבקשים מכולם להתעורר רגע לפני ששכונת התקווה תיקבר סופית".

"צריך לצאת ממגדל השן והאדישות ולהסתכל לכם בעיניים. אני לא אבטיח מה שלא אוכל לקיים, אבטיח שאלחם למענכם. אני לא אלך לישון לפני שאזכר בכם ובדמותה של האשה הקשישה שהותקפה. המסתננים לא צריכים להיות כאן ונעשה הכל שיחזרו לארץ מוצאם", אמר בן גביר.