כתב אישום חמור בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה בנסיבות של מעשה טרור ושיבוש מהלכי משפט, הוגש נגד תושב לוד, קטין בן 17, לאחר שנעצר בחשד שדקר אזרח יהודי בעיר על בסיס מניע לאומני, במהלך גל הפרעות שהתרחש במהלך חודש מאי האחרון. עוד נאשם כי ניסה להעלים ראיות שקשרו אותו לביצוע המעשה. 

על פי האישום, בתאריך 13.5.21, בעיצומן של המהומות האלימות בערים המעורבות, הצטייד הנאשם בסכין מתקפלת, אותה הסתיר במעילו ויצא מביתו. בסמוך לשוק העירוני בלוד, הבחין באזרח יהודי שעשה את דרכו בחזרה לביתו והחל לרדוף אחריו תוך שהוא מיידה לעברו אבנים. לאחר כמה רגעים, כשהיה קרוב אליו, שלף התוקף את הסכין מכיס מעילו ודקר את התושב היהודי בגבו.

אזרח שהיה עד ראיה לאירוע התערב והצליח להניס את התוקף מהמקום. הקורבן שנפצע באורח בינוני פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. עד הובא בכתב האישום, כי לאחר בריחתו, ביצע הנאשם שורה של פעולות במטרה לשבש ראיות, ובכך לסכל את האפשרות שייתפס. 

חקירת האירוע שהוטלה על היחידה המרכזית של המשטרה במחוז מרכז, בשיתוף שירות הביטחון הכללי הובילה לאיתורו ומעצרו של הנאשם, קטין בן 17 תושב לוד. היום, כאמור, עם סיומה של החקירה, הוגש נגדו לבית המשפט המחוזי בלוד, כתב אישום בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה בנסיבות של מעשה טרור ושיבוש מהלכי משפט.