בית משפט השלום בעכו האריך בשלושה ימים את מעצרו של המורה למוסיקה המלמד באחד מבתי הספר התיכוניים בצפון, החשוד בביצוע עבירות מין בשתיים מתלמידותיו וקיום יחסי מין לפחות עם אחת מהן.

המורה נעצר אמש, מיד לאחר שהוגשו נגדו התלונות במשטרה, מהן עלה כי הוא חשוד לכאורה בביצוע עבירות מין ובעילה של קטינה שהיתה בת 16 בעת המעשה וזאת תוך ניצול יחסי מרות.

מדובר באירועים מלפני כשלוש שנים, בין השנים 2018 -2019, כשהמורה כך, נטען קיים יחסי מין מלאים עם אחת מתלמידותיו זאת אחרי שהזמינה לביתו וחרף הצהרותיה בהתחלה שלא לקיים איתו מגע מיני, ניצל את הקשר שלהם עד שהשיג את מבוקשו.

שופטת בית משפט השלום בעכו, דנה עופר, הוציאה צו האוסר בינתיים את פרסום זהותו של המורה. אולם יחד עם זאת ציינה: "שוכנעתי כי קיימת עילת מעצר ובמיוחד הצורך בביצוע החקירה ללא חשש לשיבוש".

במהלך הדיון ניסתה פרקליטתו של החשוד, עו"ד לירון מלכה, לדלות פרטים אודות התלונות נגד מרשה ותהתה האם נעשה שימוש בכוח מצידו של החשוד. לשאלתה, השיבה נציגת המשטרה כי נכון לשלב הזה של החקירה לא עולה אינדיקציה לשימוש בכח. עוד עלה, כי מכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת ושל המורה נמצאים ברשות המשטרה לצורך בדיקת מהות הקשר בין השניים.

עו"ד לירון מלכה, המייצגת את החשוד, אמרה: "מדובר במורה מוערך ומסור שנקלע לקשר לא בריא, וכשביקש לסיימו המתלוננת לא הרפתה ממנו. מדובר בקשר שהסתיים לפני שלוש שנים ולכן לדעתי אין כל הצדקה למעצר". עורכת הדין הוסיפה וציינה כי מצבו של מרשה קשה במיוחד לנוכח עיסוקו ומעמדו ולדבריה, כשביקש לסיים את הקשר איתה היא ניסתה למנוע ממנו את מימוש ההחלטה. 

"הוא הבין שהקשר לא בריא וביקש לסיימו, ובל נשכח שיש כאן מתלוננת שכבר הייתה בכיתה י"ב, וכשהוא ביקש לסיים את הקשר היא לא הרפתה ממנו".