שלושה חשודים תושבי אשדוד, ראשון לציון ונתניה, נעצרו במסגרת חקירה סמויה שנוהלה מזה מספר חודשים על ידי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש במשטרה ורשות המסים. השלושה הם בכירים בארגון של בני שלמה שהשתחרר השבוע והיום הוגש נגדו כתב אישום

במסגרת החקירה שכונתה "מגדל הקלפים", פשטו היום (שלישי) שוטרי ימ"ר לכיש על בתיהם של החשודים המחזיקים ברשותם רכוש, כספים ונכסים המשמשים כתשתית כלכלית ואמצעים לפעילות הפלילית של ארגון הפשע, ובאמתחתם נמצאו רכבי יוקרה בשווי מיליוני שקלים.

מטרת החקירה הסמויה הייתה למוטט את יכולותיהם הכלכליות של כנופיות הפשיעה, ובתוך כך לגדוע את התשתית הכלכלית שדרכה הצליחו להוציא לפועל פיגועים פליליים ולעסוק בעבירות הלבנת הון, כמו גם מתן הלוואות בריבית והפעלת בתי הימורים.

במהלך החקירה הסמויה, אספו חוקרי ימ"ר לכיש ראיות וממצאים באשר לרכבי יוקרה וכספים רבים שעל פי החשד רשומים על שמם של "אנשי קש", ובפועל משמשים את החשודים המרכזיים שנעצרו, המשתייכים לארגון. עוד עלה, כי השלושה ביצעו גם עבירות בתחום המיסוי והשמטת הכנסות שהיקפן נאמד בכעשרה מיליון שקלים. 

במסגרת הפשיטה על בתיהם, נתפסו שבעה רכבי יוקרה, כ-100 אלף שקלים במזומן, מסמכים המעוררים חשד למתן הלוואות בריבית. ישנם 15 חשודים נוספים שעוכבו לחקירה.

שלמה, סיים לרצות את 21 חודשי המאסר שהוטלו עליו לאחר שהורשע בעבירות של איומים וניסיונות סחיטה של איש עסקים מקומי. במחוז דרום ובמרחב לכיש נערכים גם לשחרורו הצפוי של שלום דומרני, על רקע היריבות העקובה מדם בין הארגונים.