המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי פתחה בחקירת אירוע בו גבר תקף מינית קשישה בת 84 אמש בביתה שבקריות. עוד הודיעה כי ביצעה "סריקות לצד איסוף ממצאים בזירה", והקימה צוות חקירה מיוחד.

מוקם יותר השבוע, המשטרה פתחה בחקירה בחשד לאירוע תקיפה מינית של קשישה בת 85 בבית אבות בתל אביב. החקירה נפתחה לאחר שהתקבל דיווח, לפיו גבר זר נכנס לחדרה של הקשישה, בבית האבות ברחוב מרגולין, ניסה לתקוף אותה מינית ואז נמלט מהמקום. 

השוטרים הגיעו לדירה והחלו באיסוף הראיות, תוך גביית עדויות, ולאחר זמן קצר עצרה תושב חולון בן 40 בחשד שביצע את המעשה. החשוד אותר באזור התחנה המרכזית בתל אביב, לאחר שכאמור, נמלט מדירת הקשישה. 

הגבר נעצר לאחר שבמשטרה הצליחו לזהות במצלמות האבטחה שבבית האבות את החשוד. הוא עונה לתיאור שעלה בצילומים ולזה שמסרה הקשישה, וכן הצוות הטיפולי בבית האבות.

כמו כן, בחודש שעבר נגזרו 15 שנות מאסר על צעיר בשנות ה-20 לחייו, אשר הורשע בביצוע מעשים מגונים בבת 85 ובתקיפת אביו. העונש הוטל על הצעיר לאחר שנדחה ערעורו על ידי בית המשפט העליון. על פי כתב האישום, לאחר שחזר שיכור לביתו, איים על אביו ותקף אותו, הוא נמלט לבית סמוך, בו מתגוררת הקשישה. לאחר מכן, הוא התנפל עליה מאחור, הכה אותה וביצע בה מעשים מגונים בטרם השאיר אותה שוכבת על הרצפה כשהיא זועקת לעזרה.