‏אירוע חריג הערב (ראשון) בטבריה: אדם שנעצר ונאזק בידי שוטרים כיוון שהסתובב בקניון בטבריה ללא מסכה איבד את הכרתו כשהוא אזוק. המשטרה הודפת את הטענות ומציינת כי "התושב סירב להזדהות, קילל שוטרים ונעצר".

ככל הנראה, הוא נעצר על ידי שוטר מתחנת טבריה ושוטר של השיטור העירוני, ואיבד את הכרתו כשהוא אזוק. לאחר מהומה שפרצה במקום הוא התאושש מעט ופונה בקושי רב על ידי השוטרים לתחנת טבריה. 

על פי המשטרה, הגבר היה עם אשתו בקניון בטבריה, השוטרים ניגשו אליו וביקשו שיעטה מסכה והוא סירב. לאחר מכן ביקשו ממנו להזדהות והוא גם סירב. לאחר כל אלה, ביקשו ממנו השוטרים להתלוות למעצר והוא גם סירב.

ממשטרת ישראל נמסר: "לצערנו, שוב אנו עדים לניסיון להכפיש את פעילות השוטרים תוך שימוש בתיעוד חלקי ומגמתי שמציג רק את רגעי המעצר ולא את מה שקדם והוביל להם.אמש, במהלך משמרת במרכז קניות בטבריה, שוטר זיהה זוג ללא מסכה, ניגש אליהם וביקש מהם להזדהות לצורך רישום דו״ח. כפי שניתן לראות במצלמות הגוף של השוטר, הבעל סירב להזדהות, התעלם מקריאותיו החוזרות של השוטר והחל לעזוב את המקום , כשהשוטר הולך בעקבותיו וכל העת שב ומבקש ממנו להזדהות". 

מקרה חריג בטבריה: צילום ממצלמות הגוף של השוטר (צילום: דוברות המשטרה)

עוד נמסר כי "חרף האמור, החשוד התמיד בסירובו ועל כן נאמר לו כי הוא מעוכב אלא , שגם לעיכוב, החשוד התנגד ועל כן הודיע לו השוטר על מעצרו. גם בשלב זה, המשיך להתנגד והשוטר נאלץ להשתמש בכוח על מנת לעוצרו. מדובר ללא ספק באירוע מצער שהיה יכול להימנע במידה והאזרח היה משתף פעולה, מזדהה כנדרש ממנו בחוק ונשמע להנחיות השוטרים".