החשד לרצח כפול באיבטין: פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) הצהרת תובע טרם הגשת כתב אישום כנגד שני חשודים, תושבי הכפר איבטין שבצפון, בני 44 ו -17, נגדם התבססה תשתית ראייתית למעורבות באירוע בו נורה למוות חסן רמיחי בן ה-56, תושב הכפר ואחותו סובחיה בת ה–60, הוכתה נמרצות ומותה נקבע מאוחר יותר בבית החולים. קרובת משפחה נוספת נפצעה באורח בינוני לאחר שנפגעה מהירי.

מחקירת המשטרה עלה כי קודם לאירוע התרחשה קטטה מלווה בירי בין החשודים לבני משפחת הקורבנות, כולם בני אותה המשפחה שהרקע הוא ככל הנראה סכסוך קרקעות. בהמשך בוצע ירי ויידוי אבנים מהם על פי החשד נפגעו הקורבנות. בסיומה של החקירה, נעצרו שניים מהחשודים ובהמשך נעצרו שישה חשודים נוספים במעורבות באירוע, שעל פי החשד נמלטו מזירת הרצח ושהו בבריחה. 

"מדובר במשפחה מורחבת שבין מספר שלוחות שלה המתגוררות באותו מתחם קיים סכסוך רב שנים שנבחן עתה. על רקע זה אנחנו מעריכים בוצע הירי שבו מצא את מותו הקורבן. זו זירה עם מספר קליעים מצומצם ביותר והאישה שמצאה גם היא את מותה לא נפגעה מהירי ולכן נסיבות מותה נבדקות", אמר למעריב גורם המעורה בפרטים.

כאמור, מעצרם מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה והבוקר הגישה  פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגדם. כמו כן, הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.