תושבת בת ים בת 30 נפצעה הערב (שני) באורח אנוש לאחר שנפגעה מקליע שנורה לעבר ראשה בעת שנהגה ברכבה, כשבמושב האחורי בתה בת הארבע, בצומת הרחובות הנביאים ויצחק שדה. 

כאמור, בתה בת הארבע של האישה ישבה באותה עת במושב האחורי ברכב, ולמרבה המזל היא לא נפגעה. עוברי אורח שנקלעו לזירת האירוע הזעיקו את צוותי מד"א והמשטרה ודיווח על ירי לעבר רכב. צוותי הרפואה שהגיעו למקום פגשו בנהגת כשהיא סובלת מקליע שחדר את פניה.

האישה קיבלה טיפול רפואי ראשוני ופונתה לבית החולים וולפסון, שם התקבל דיווח כי מצבה הינו קריטי והיא מונשמת וצוותי הרפואה של בית החולים נאבקים על חייה. עוד הוסיפו בבית החולים כי הפצועה מועברת לבית החולים איכילוב להמשך הטיפול. כוחות משטרה גדולים של מרחב איילון הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות הירי.

במקביל, לחדר הטראומה של בית החולים איכילוב הגיעה האישה. היא מורדמת ומונשמת במצב קשה ונכנסת לבדיקת CT, ראש לבירור מצבה והמשך טיפול מציל חיים.

חוקרי זירה אספו ממצאים ובמקביל חוקרים נוספים של המשטרה ביצעו סריקות אחר חשודים. עוד נודע כי בתה בת הארבע של הפצועה נמצאה בסערת רגשות ובת משפחה הוזעקה לזירה, אספה אותה מהמקום לאחר שהובהר כי לא נפגעה באירוע.