הירי בבת ים: במשטרה המשיכו היום (שלישי) בחקירת אירוע הירי אמש בבת ים, במהלכו נפצעה עדי פרץ, תושבת העיר בת 37, באורח אנוש לאחר שנפגעה מקליע שנורה לעבר ראשה בעת שנהגה ברכבה, כשבמושב האחורי בתה בת הארבע. עוד נמסר מבית החולים איכילוב כי הצליחו לייצב את מצבה ולא נשקפת סכנה לחייה. 

מהמשטרה נמסר כי כעת נעשים מאמצים לאתר רוכב אופנוע שבמצלמות האבטחה נראה כי מיד לאחר הירי נמלט מהמקום. מחקירה ראשונית עולה כי בזמן הירי עמד אדם על המדרכה וביצע ירי של ארבע יריות, ומיד לאחר מכן נשמעה חריקת בלמים. הרכב שבו נהגה האישה עלה על המדרכה ונבלם. שני צעירים שישבו בעסק סמוך והיו עדים למתרחש נזעקו לעזרתה והצליחו לפתוח את אחת מדלתות הרכב. הם זיהו כי בתוך הרכב ישבה ילדה בת ארבע, הזעיקו מיד את המשטרה ומד"א והוציאו מתוך הרכב את הנהגת כשהיא פצועה ודם רב על פניה. 

ההערכה הראשונית היא כי מדובר בכדור תועה או בטעות בזיהוי, והמשטרה מנהלת מצוד אחר החשודים בביצוע המעשה, כאשר חוקרי המשטרה ממשיכים לחפש אחר מצלמות אבטחה בניסיון לאתר את החשודים.

בעקבות האירוע, האישה קיבלה טיפול רפואי ראשוני בזירה ופונתה לבית החולים וולפסון, שם דווח כי מצבה קריטי והיא מונשמת וצוותי הרפואה של בית החולים נאבקים על חייה. עוד הוסיפו בבית החולים כי הפצועה מועברת לבית החולים איכילוב להמשך הטיפול. כאמור, באיכילוב הצליחו לייצב את מצבה ולא נשקפת סכנה לחייה.