מצבה של עדי פרץ, בת 37, שנפצעה בראשה לעיני בתה בת ה-4 מירי מרכב חולף, מוסיף להיות קשה. לוואלה! נודע אמש (שני) כי אחד מכיווני החקירה שהמשטרה בודקת הוא שמדובר בטעות בזיהוי. פרץ מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא מורדמת ומונשמת.

אורן בעלה סיפר על אשתו כי היא "לא עשתה נזק לאף אחד. היא אישה מאמינה. התחתנו לפני ארבעה חודשים, והיא הייתה בדרף לאסוף את חמותה כאשר זה קרה לה".

שלומי עד ראייה שחזר את רגעי הירי. "פתאום שמענו ארבע חמש יריות, וריח של אבק שריפה מאוד חזק שעלה לאוויר, וראינו רכב שעלה על המדרכה ועלה על הגינה שהייתה שם".

"רצנו ישר לרכב לראות מה קרה", המשיך עד הראייה. "ראינו אישה יושבת במושב הנהג, ניסינו לפתוח את הדלת, דפקנו על החלון והיא הייתה המומה, היא הייתה בהכרה באותו שלב. זיהיתי שהחלון שליד הנהג פתוח ופתחנו את הדלת האחורית ושמענו את הצרחות של הילדה הקטנה, שלפתי אותה מכיסא הבטיחות הוא הייתה בהיסטריה נוראה, חיפשתי לראות שהילדה נפגעה וראיתי שאין עליה סימני דם. היא שמעה שצועקים להזמין אמבולנס היא נכנסה יותר להיסטריה, כל הזמן הזה היא לא ירדה לי מהידיים", תיאר.

עד הראייה סיפר בריאיון כי הוא אכן חושש לאחר המקרה. "זה לא פעם ראשונה שזה קורה. לצערינו שומעים על חיסולים כאלה כמעט כל יום. בצומת הרחובות בבת ים, אנחנו שותים שם בירה מדי פעם, ופתאום אתה שומע 4 5 יריות עם ריח של אבק שריפה חזק באוויר. רצנו ישר לכיוון הרכב לראות מה קרה".

"ברגע הראשון לא ידענו אם זה פיגוע או פלילי" אמר עד הראייה. "שמענו יריות, הן נפסקו ואז רצנו לרכב. אלו היו יריות אקדח. ראינו אישה יושבת במושב הנהג, לא הייתה ידית לפתוח את הדלת, דפקנו בחלון כדי שתפתח מבפנים, היא הייתה בהכרה, אחר כך נודע לנו שהייתה שם ילדה מאחור".

"פתחנו את דלת המכונית ושלפנו את הילדה", הוא ממשיך. "מיד שלפנו אותה מכיסא הבטיחות, היא צרחה, הייתה בהיסטריה נוראית, כשבאתי לפתוח את הדלת זיהיתי פגיעה של כדור, רציתי לבדוק אם היא לא נפגעה. ניסינו להרגיע אותה. היא אמרה 'מה, זה כמו שלאימא פעם כאבה הרגל?', אמרנו לה כן".

האירוע התרחש אמש כשפרץ בת ה-37, נורתה ונפצעה באורח אנוש ברחוב הנביאים בבת ים, בזמן שנהגה ברכבה. בתה כבת 4 שישבה במושב האחורי, מוגדרת נפגעת חרדה. המשטרה פתחה בסריקות אחר היורה והקימה מחסומים באזור בת ים.

תחילה מצבה של האישה הוגדר כבינוני, ולאחר שפונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב, מצבה הפך אנוש. בתה כבת 4 הייתה איתה ברכב וכעת מוגדרת כנפגעת חרדה. בת משפחתה לקחה אותה מהמקום לאחר שצוות מד"א וידא שהיא לא נזקקה לטיפול רפואי.