פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) לבית המשפט לנוער בבאר שבע כתב אישום נגד מעורב נוסף באונס הקטינה במלון הים האדום  באילת שאירע לפני שנה. על פי כתב האישום, היה הנאשם בן 17 בעת ביצוע העבירות ומייחסות לו עבירות של מעשים מגונים בנסיבות מחמירות.

כזכור, בקיץ 2020, נחשף מקרה אונס קבוצתי בנערה בת 16, שאירע במלון הים האדום באילת. דבר האירוע גרר ביקורות קשות וזעזע עמוק בציבור. 

בעקבות כך הקימה המשטרה צוות חקירה מיוחד שמנה שורה ארוכה של חוקרים, שהצליחו להתחקות אחר ציר הזמנים של התרחשות האירועים במלון הים האדום ותוך כדי כך להגיע אל כל החשודים המעורבים בפרשה. מפקד המחוז ניצב סופר שיבח את פעילותו המקצועית של הצח"ם, שבעזרת אמצעים שונים, פיענוח דיגיטלי ועדויות של דמויות מפתח התחקו אחר החשודים. כמה ימים לאחר מכן, עצרה המשטרה 17 חשודים, בהם שלושה בגירים והשאר קטינים, בחשד למעורבות באונס הקטינה. 

המשטרה מסרה כי החקירה הוכיחה מעל לכל ספק כי עדות הקורבן מהימנה והחוקרים הצליחו לגבות אותה בחיזוקים ראייתיים. במשטרה הדגישו כי על הקורבן ועל עדות מרכזיות בפרשה הוצבה רשת ביטחון המקיפה אותן.

בחודש ספטמבר האחרון הגישה הפרקליטות כתבי אישום נגד 11 מהחשודים במעורבות בפרשה שאירעה בעיר הדרומית אשתקד, בהם חמישה קטינים. בית המשפט המחוזי אישר הסדר טיעון עם אחד מהם, לפיו הוא יודה במעשה מגונה.

בהמשך, הותרו לפרסום שמותיהם של הבגירים המעורבים בפרשה: איליזיר מאירוב (27) ואיסי רפאילוב (28) מחדרה, הנאשמים באינוס בנסיבות מחמירות, ואושר שלמה (19) מיישוב נוגה, הנאשם בסיוע לאינוס. והיום, כאמור, הוגש כתב אישום נגד נאשם נוסף.