פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד נתין זר מתל אביב בגין ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות של אישה כבת 54, תושבת דרום העיר, בנוסף לפריצה וחבלה בנסיבות מחמירות.

האירוע אירע לפני כשלושה שבועות בדירתה של הקורבן בתל אביב, שם, לפנות בוקר, פרץ הנאשם לדירתה, כשהוא חמוש בסכין, ואיים עליה. מכתב האישום עלה כי "כשנבהלה האישה מנוכחותו של הנאשם, צעקה, ובתגובה התקרב אליה, הצמיד את הסכין לצווארה, הכה אותה באגרופיו. בעודה הלומה מהמכות, נטל קומקום והטיחו בחוזקה בפניה". 

לאחר מכן, המשיכה הקורבן להיאבק בו והוא החל לבצע בה מעשים מגונים תוך שהוא הפשיל את תחתוניה. האישה הצליחה להדוף את הנאשם מעליה, דחפה אותו אל מחוץ לדירתה, נעלה את הדלת והזעיקה משטרה. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לה חבלות חמורות כמו שבר בארובת העין, שברים בצלעות, שבר בשן, דימום באיבר מינה.

בהתאם לכך, אלו סעיפי האישום נגדו: ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, פריצה בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה ואיומים. 

עורכת הדין אדוה אלאב, המייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הנאשם, השיבה: "הנאשם מכחיש את האישומים. אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד אותם, נוכל להתייחס לאישומים".