"חיכו לו עם נשק אוטומטי": מקרה הרצח המזעזע שאירע הבוקר (ראשון) בראמה מחוץ לביתו של יועצה של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, סאהר איסמעיל, הותיר את ראש המועצה, שאוקי לטיף, בהלם. השניים, כך העיד בראיון שהעניק לליאת רון בתוכניתה ברדיו צפון 104.5FM, היו שכנים וניהלו לפני כמה ימים שיחה חברית לגבי המצב הפוליטי.

לטיף סיפר על המתרחש בראומה מאז האירוע שהתרחש לפני מספר שעות: "הגופה עדיין בזירת הרצח, הגיעה המעבדה לזיהוי פלילים. זה קרה בשמונה ועשרה, מישהו המתין לו עם רובה אוטומטי וירה בו מטווח קצר על האוטו שלו. הוא שכן שלי, מפריד בינינו קיר ביטון. לא שמעתי כלום אבל המשטרה התקשרה ובישרה את את הבשורה המרה הזאת".

"המשטרה פה מנסה לפענח ולאסוף כל מידע שניתן", המשיך לטיף. "זו הייתה סמטה צרה ואף אחד לא ראה את מה שקרה". עוד אמר: "זה לא המקרה הראשון. המספרים והמקרים מאד מצערים, שלא נדע כולנו צער". עוד אמר: "עד לפני שש שנים כיכבנו במספר הנרצחים, ולפני שש שנים עשיתי סולחה והמצב נרגע", הוסיף ראש המועצה.

סאהר איסמעיל (צילום: באדיבות ''תקווה חדשה'')
סאהר איסמעיל (צילום: באדיבות ''תקווה חדשה'')

לבסוף סיפר על קשרו האישי לנרצח: "עכשיו זה הגיע אל איסמעיל, קרוב המשפחה והשכן שלי. היינו מאד קרובים ושיתפנו פעולה. דיברנו שיסדר לי פגישה עם שרת החינוך. פגשתי אותו רק לפני יומיים בעלייה למדרגות לקראת חתונה, לחצנו יד וצחקנו קצת".