פרשת שי אביטל ממשיכה להסתבך: במהלך הימים האחרונים הוגשו ארבע תלונות נוספות נגד סוכן הדוגמניות אביטל. כעת מספר התלונות נגדו עומד על 25. במקביל, חקירת המשטרה בעניינו ממשיכה להתנהל. 

כזכור, בתחילת החודש התלוננו נגד סוכן הדוגמנית עוד שלוש נשים. עוד קודם לכן עמד מספר התלונות הכולל נגדו על 17. במקביל, פרקליטיו של אביטל, עורכי הדין ששי גז, שרון נהרי ועידן שני נפגשו עימו בחוץ לארץ. בפגישה נקבע כי הם אלה שיתאמו מול המשטרה את הגעתו לחקירה ככל שיזומן על ידה. עורכי הדין סירבו להתייחס לעצם הפגישה. 

פרשת ההטרדות המיניות שמיוחסות לאביטל נחשפה בחודש שעבר כשמספר דוגמניות התלוננו נגדו. המתלוננת הרביעית הייתה הדוגמנית גל גברעם. לאחר צאתה מתחנת המשטרה, פרסמה פוסט בו התלוננה על היחס שקיבלה מהמשטרה ששאלה אותה מדוע החליטה להתלונן מאוחר: "יצאתי מתחנת המשטרה אחרי שהגעתי להגיש תלונה, כולם אמרו 'אם את יכולה אז תעידי', אז הגעתי. באתי לתת את העדות שלי, עוד סיפור על מה שהוא עשה".  גברעם הוסיפה: "נכנסתי לתחנה ואמרתי שאני רוצה להגיש תלונה על הטרדה מינית. הוא שאל אותי 'מתי זה קרה?', אמרתי לו שלפני שנתיים ואז הוא שאל אותי 'למה באת רק עכשיו?'".