אנאס אל-וואחוואח בן ה-18 נורה אתמול למוות, בעת שישב בתוך רכב בשדרות צה"ל בלוד. יוסוף נסאסרה, נהג אמבולנס שעבד עם אנאס במשמרות במגן דוד אדום, שוחח היום (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר על אנאס: "ילד מצטיין, תלמיד משכמו ומעלה, מתנדב במד"א ושופט בקהילה. הוא ילד כל כך טוב, קשה לי לדבר עליו בלשון עבר". 

"כשנמצאים באמבולנס, הוא היה מתנהג אליו כבן משפחה ולא כמטופל. כשהיינו חוזרים לבית חולים הוא היה ניגש לשאול אותו מה שלומו. רק ביום רביעי האחרון הוא חזר מהונגריה, ששם הוא נרשם ללימודי רפואה. הוא ילד מקסים. במשמרות שלנו צוחקים. זו משמרת של משפחה. זה ילד בן 17 שנמצא בתחילת דרכו בחיים. ילד לתפארת", הוסיף.



בהמשך אמר נסאסרה כי לא עלה בדעתם כי אנאס יכנס למעגל הדמים ואמר כי "לא חשבנו אפילו לשנייה על דבר כזה. הוא לא חשב לשנייה שזה יגיע אליו. מה הוא עשה בחיים חוץ מלעזור לאנשים? אני לא מהמשפחה שלו, אבל כואב לי לא פחות מהמשפחה שלו. הוא היה ב-10 משמרות איתי ביחד בחודש האחרון".

בסיום, קרא יוסוף להפסקת האלימות במגזר, "הדבר הזה צריך להיגמר, כל יום נרצח אחד. כל יום נרצח אדם אחר, כבר אין כח, אנחנו עייפים. הדבר הזה צריך להיגמר, כל יום נרצח אחד. כל יום נרצח אדם אחר, כבר אין כח, אנחנו עייפים".