נהג אוטובוס ציבורי הותקף הלילה (בין שני לשלישי) בעפולה, לאחר שהסיע נוסעים בקווי הלילה. הנהג הותקף בצומת כיבוי אש בעפולה לאחר שביקש מנוסע לעטות מסכה על פניו. התוקף השתמש בטלפון סלולרי על מנת לתקוף את הנהג, אשר פונה לטיפול רפואי בבית החולים בעפולה כשהוא סובל מפגיעות קשות בפניו.

לאחר המקרה, קטין נעצר בחשד שהוא ביצע את התקיפה. הקטין, בן 17 המתאמן באגרוף תאילנדי, יובא בשעות הקרובות לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

שאדי סלאח אלדין, הנהג שהותקף בעפולה, אמר לאחר התקיפה: "ביקשתי מהנוסע לשים מסכה ואמרתי לו שאסור לו לעלות בלי מסכה. חשבתי לתת לו מסכה ממני, פתחתי טיפה את המחיצה כי נפל לו כרטיס הרב קו. הנוסע נתן לי מכה על האף ועל הראש. התחלתי לדמם. הוא גנב לי את הפלאפון וברח ותפס אותי מהצוואר. נזל לי דם. לקחתי את האוטובוס ישר למשטרה. אני כרגע במיון מחכה לרופא. אני מפחד להגיע לעבודה. מישהו חייב לעזור לנהגים".

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל, מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה: "רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ישבו מאחורי סורג ובריח. על רשויות החוק לפעול בהתאם. חייבים לעצור לאלתר את כדור השלג הזה בו תוקפים נהגים השכם וערב. יש לעצור את טרור האוטובוסים נגד הנהגים היום בו נהג ירצח על הכביש קרוב מתמיד".

על פי נתוני ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית אשר עוקב אחר הנושא דרך דו"ח שנתי מקיף, בשנת 2020 חוו הנהגים  3,644 מקרי אלימות פיזית.בנוסף לכך, 40% מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020 (19% מהם דיווחו על שלושה ויותר מקרים).