המשטרה עצרה היום (רביעי) חשוד נוסף, גבר בן 46 תושב נשר, במעורבות ברצח עורך הדין אפרים ארנון בחודש מרץ. מחר, תבקש המשטרה מבית משפט השלום בעכו את הארכת מעצרו.

כזכור, שני רעולי פנים ארבו לארנון, תושב העיר גם כן, בפתח ביתו ודקרות אותו למוות ב-24 במרץ. בחודש מאי השנה, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד דוד אבו עזיז, תושב העיר אף הוא, ובימים אלו מתנהל נגדו הליך משפטי. 

מכתב האישום עולה, כי הרקע לרצח הוא עיסוקו של עו"ד ארנון ז"ל כעורך דין וככונס נכסים מטעם בית המשפט, במסגרתו פעל לסילוק ידו של הנאשם משטחי מקרקעין באזור התעשייה בנשר. בעקבות כך, גמלה בלבו של אבו עזיז לפגוע בעו"ד ארנון.

בשעות הבוקר המוקדמת של יום הרצח, הגיע אבו עזיז ואדם נוסף לרחוב סמוך לרחוב בו התגורר עו"ד ארנון. השניים ניגשו לרכבו של המנוח וחתכו את אחד מצמיגי רכבו באמצעות סכינים שנשאו עימם. בהמשך, פתחו את שער הכניסה לבית והסתתרו בחצר. בסמוך לשעה 06:30 ולאחר שעו"ד ארנון ז"ל יצא מביתו, התנפלו השניים עליו ודקרו אותו מספר פעמיים גם לאחר שנפל על הארץ.

במהלך הדקירות, ניסתה אשתו של המנוח להדוף את השניים אך ללא הצלחה ובעקבות כך נפצעה בידיה. אבו עזיז והאדם הנוסף גרמו לעו"ד ארנון לעשרות פצעי דקירה בחלקי גופו השונים. מותו של המנוח נגרם מפצע דקירה וחתך באזור הלב.