רומן זדורוב, הנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה, הגיע היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת, לדיון טכני במשפטו, כהכנה לפתיחתו המחודשת. במהלך הדיון, אליו זדורוב הגיע לראשונה בלבוש אזרחי, צפוייה להתקבל החלטה בנושא המועדים לדיוני הוכחות בתיק, כאשר הראשון מביניהם צפוי להתקיים ב-12 באוקטובר.

עם כניסתו לדיון, הביע אופטימיות, ושיתף בתחושותיו מאז שחרורו: "מתרגל מחדש לבית, אני עושה קצת תיקונים ועובד בגינה. הכול קשה אחרי 15 שנים, הכול אחרת, לא יודע איך משתמשים בפלאפון". הוא הוסיף: "אני מתרגל לילד הקטן שאף פעם לא הכיר אותי, עושה מטלות ודברים שונים בבית. אני לא נמצא בקשר עם השכנים בקצרין".

בראש ההרכב יעמוד השופט אשר קולה, אשר מעוניין לקיים שלושה דיונים בשבוע, והליך הוכחות מהיר ככל הניתן. מבחינתו, היומן פנוי עד יוני 2022. עם זאת, עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, מבקש להמעיט מעת במספר הדיונים. הוא הדגיש כי הוא רוצה להמתין עד שהפרקליטות תסיים את השלמות החקירה: "שימשיכו לחפש דנ"א. אני מקווה שיימצא דנ"א של א"ק, כי אני יודע". 

בהמשך קרא עו"ד הלוי לביטול כתב האישום המתוקן, עד לסיום השלמות החקירה, זאת לאחר שבדיון הקודם הודיעה הפרקליטות כי היא בודקת מחדש דגימות מזירת הרצח, בטכנולוגיות מתקדמות שהתפתחו מאז. השופט קולה השיב: "הרמזים של אדוני לא מכבדים את בית המשפט יהיה משפט יעיל ומהיר, נעשה את תפקידנו".

השופט אשר קולה הוסיף: "אתה מותח את סבלנות בית המשפט עד קצה גבול היכולת, אנחנו טאבולה ראסה, לא משנה מה היה במשפט הקודם".

"שמעתי ששירותי הבנות הורחבו ואינם משקפים את יום האירוע", אמר עו"ד הלוי, "בהנחה שאני צודק אני אתנגד לביקור בזירה. שבית המשפט לא יתרשם שכל תא הוא אולם התעמלות. מה שמשנה הוא הדגם".

לבסוף אמור השופטים כי לא שוכנעו שפתיחת המשפט בתאריך שנקבע תפגע בהגנת הנאשם, וכי "אם תרצה הפרקליטות לתקן את כתב האישום בעתיד תעמוד לסניגור הזכות להביע את התנגדותו". בתגובה לכך אמר עו"ד הלוי כי הוא נוטה לעתור לבג"ץ כנגד בית המשפט.