הבוקר (שלישי) הותרה לפרסום זהותם של שני ההרוגים הישראלים בהתרסקות המטוס הקל שהמריא מישראל ליוון אמש: חיים גירון, לשעבר בכיר במשרד התקשורת שאמור היה לשמש כעד תביעה במשפט נתניהו במסגרת תיק 4000, ורעייתו אסתי. פרשן חדשות 13, רביב דרוקר, שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וניתח את השלכות האירוע הטרגי על התנהלות המשפט.

"גרון היה סמנכ"ל הנדסה במשרד התקשורת, אני מכיר אותו טוב, ראיינתי אותו ובמובן הזה מאוד כואב הלב. הוא יצא לפני כמה שנים לפנסיה אחרי הרבה מאוד מאבקים בעיקר עם השר כחלון ומנכ"ל המשרד שלו, וחי את החיים, ובאמצע החיים קרה את הדבר הנורא הזה ועל כך כואב הלב. הוא לא עד מרכזי בתיק 4000, הוא עד בתיק. הוא העיד לתביעה כמעט כעד מומחה, ניתן יהיה למלא את נעליו, ברמה האנושית פשוט כואב הלב. זו טרגדיה מאוד גדולה למשפחתו, על משפט נתניהו זה כנראה לא ישפיע", אמר דרוקר. 

על דחיית משפט נתניהו אמר דרוקר: "זה מאיר בזרקור גדול משהו שכולנו כבר יודעים, מערכת המשפט הפלילי שלנו, הצורה בה היא נעשית, פשוט שבורה מהיסוד. בגלל כל הרצון להתחשב בזכויות נאשם, מביאים את המשפט לאבסורדים מטורפים, עד אחד מעיד במשך חצי שנה. כשרואים משפטים בעולם מסתיימים כל חודש, עולה השאלה לאילו מקומות מטורללים הגענו. אם השופטים ישמרו על הקצב הזה, וייענו לכל בקשות ההתשה של הסנגגורים כולל ערעור והכל, זה ייקח משהו כמו עשר שנים. כל עוד המשפט מתנהל, האיש כשר ולגיטימי לכל דבר. אם יהיו בחירות עוד ארבע שנים, הוא כשיר והוא יכול לרוץ לראשות הממשלה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm