בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) את מעצרו ערן אזולאי, נהג הרכב החשוד בדריסתו למוות של רוכב האופניים ברק חורי בן ה-12, במהלך יום הכיפורים, בחמישה ימים.

השופט כתב בהחלטתו, כי "לאחר עיון בחומר החקירה ובעיקר עדות האישה ועברו של הנהג שכוללת הרבה הרשעות. אני סבור כי הצדק עם היחידה החוקרת. המסוכנות במקרה הזה מצדיקה את הארכת המעצר".

המשטרה ביקשה תחילה להאריך את מעצרו של אזולאי בשמונה ימים, וזאת על מנת לקיים השלמות חקירה ולצרף לחקירה את הפרקליטות כדי לגבש ולהגיש נגדו כתב אישום.

אזולאי הורשע בעבר פעמיים בעבירות של נהיגה בשכרות. באחד המקרים אף היה מעורב בתאונה. בית המשפט האריך ביום שישי את מעצרו עד להיום לנוכח חומרת העבירה ותוצאתה הטרגית, ובסיומה הוא הובא, כאמור, להארכת מעצר נוספת.

חורי ז"ל, נהרג עת שרכב על אופניו בדרך לפגוש חבר, כחודש בלבד לפני שהיה אמור לחגוג בר מצווה.

ברק חורי (צילום: באדיבות המשפחה)
ברק חורי (צילום: באדיבות המשפחה)

אבי אזולאי, אביו של הנהג החשוד בדריסה, שוחח מוקדם יותר עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכניתם ברדיו 103FM, והתייחס לביקורת הרבה כלפי בנו: "אנחנו כואבים כאב המשפחה. אני מקווה שהעליהום הזה יפסיק". 

עוד אמר האב, כי "אנחנו מאוד מאוד דואבים את המשפחה היקרה הזאת. כואב לי אישית על הילד יותר מאשר על הבן שלי אבל מכאן וכל מה שקרה, ישנן הרבה נסיבות שאני לא רוצה לקרוא להן מקלות". בתגובה, נשאל האב על אילו נסיבות הוא מדבר כאשר לבנו היו הרשעות קודמות בנהיגה בשכרות, ומיד השיב: "הבן שלי שש שנים לא נוגע במשקאות. הוא בן נורמטיבי שיש לו חברה, הוא מנכ"ל חברה".