אירוע הדריסה בנהריה: הקבלן ניסים סח' בן ה-44 מעראבה הוא החשוד בדריסתו למוות של השוטר והמתנדב חוסאם סג'ייר בן ה-32 מירכא ופציעתו של אמיר אבו ריש, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו של סח' בשמונה ימים. 

בדיון בהארכת מעצרו של החשוד, טען נציג היחידה החוקרת, רב פקד ליאור הררי: "מדובר באחד האירועים החמורים שהתרחשו בתולדות מדינת ישראל. החשוד שבפנינו דרס שני שוטרים, האחד מת ואחד נאבק על חייו בבית החולים. הוא ביודעין עשה זאת, ידע שדרס ונמלט. כל משטרת ישראל הייתה על הרגליים". 

רפ"ק ליאור הררי, בשם היחידה החוקרת, הציג חשד לפיו סח' רצח את מתנדב המשטרה וגרם חבלה חמורה ביודעין לשוטר, ומיד לאחר מכן נמלט מן הזירה, תוך שהוא מפקיר את שני הפצועים ובהמשך שיבש הליכי משפט. 

זירת הדריסה בנהריה. צילום תיעוד מבצעי מדא

בסעיף העבירה, כאמור, מייחסת לו המשטרה המתה באדישות (רצח), המתה בקלות דעת ושיבוש מהלכי משפט. 

עוד הוסיף רפ"ק הררי, כי "זה אחד האירועים הקשים ביותר שידעה משטרת ישראל. אין ספק שהחשוד לפנינו הוא האחראי לאירוע הכל כך קשה והטרגי שבמסגרתו נהרג שוטר ושוטר נוסף נאבק על חייו בבית החולים. מדובר בחקירה מורכבת וקשה", טען, וביקש להאריך את מעצרו של החשוד. בית המשפט, כאמור, נעתר לבקשתו והאריך את מעצר החשוד בשמונה ימים.

בתוך כך, הלוויתו של סמ"ר סג'ייר ז"ל, תתקיים היום בשעה 18:00 בבית העלמין הצבאי החדש בכפר ירכא. מסע הלוויה ייצא מבית העם בשעה 17:00.