בבית המשפט המחוזי בירושלים נערך הבוקר (שלישי) דיון נוסף במסגרת משפט הנאשמים בתיק 4,000. במוקד הדיון תעמוד המשך החקירה נגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, על ידי סנגוריהם של בני הזוג אלוביץ'.

במהלך החקירה, קטע השופט משה בר-עם את תשובתו של ישועה לשאלה שהוצגה על ידי עו"ד ז'ק חן, אשר נגעה לפתק אותו כתב מנכ"ל וואלה לשעבר לעצמו, בו נאמר כי "וואלה היא עיתון מרכז". הפתק נכתב כחלק מהתמודדות עם כתבת התחקיר של העיתונאי גידי וייץ על הנעשה באתר. 

לשאלתו של חן השיב ישועה: "הפתק הוא שקר" וכי לא התכוון למה שכתב. בשלב זה קטע השופט את ישועה ואמר: "אני מתחילת החקירה של אדוני לא מצליח להבין מתי הדברים שכתבת לעצמך בפתקים הם אמת, מתי הם לא אמת. בסופו של דבר אנחנו בוחנים את הכתובים.
איך נדע על סמך הכתובים מתי אדוני חושב שהדברים שכתב לעצמו הם אמת, מתי הם לא אמת האם אדוני יכול לתת סימנים? סימנים של אדוני ולא של מישהו אחר - איך אתה רואה את הדברים״.

מנכ"ל וואלה לשעבר ניסה להסביר כי "שקר היא מילה חזקה מידי ויש שקר ויש שקר" וכי לפעמים לא אומרים את כל האמת עד הסוף. לאחר מכן הוא טען כי אפשר לשאול רבים בעיתונות ובקבוצות בזק על מנת שיעידו על אמינותו.

כמו כן, בזמן החקירה פרץ ריב בין ישועה לבין אלוביץ', לאחר שז'ק חן ציין כי אלוביץ' העסיק את ישועה ודאג לפרנסתו. בתגובה השיב מנכ"ל וואלה לשעבר, כי ההפך הוא הנכון והוא זה שדאג לפרנסת אלוביץ'. בעלי וואלה צעק לעברו: "איך פירנסת אותי?" ולאחר מכן עזב את האולם. בשלב זה פנה פרקליטו לשופטים וטען כי העד פוגע בנאשם. על כך ישועה ענה:  "מתנצל אם פגעתי, גם אני נמצא בסיטואציה לא קלה".

החקירה החלה מהמקום בו הסתיימה אמש. כאשר אתמול עלו שמות של פוליטיקאים ואנשי תקשורת נוספים שאיתם ניהל אלוביץ', לטענת ההגנה, קשרים ענפים.

במהלך הדיון הציג עו"ד חן בפני ישועה תכתובות במייל בהן ישנם נתונים לגבי אופי הסיקור של ראש הממשלה לשעבר נתניהו ורעייתו, ומהם עולה כי היו יותר אייטמים שליליים מאשר חיוביים. ישועה השיב כי חשב שהבדיקה לא הייתה רצינית. כשנשאל מדוע לא הזכיר את הבדיקה בחקירתו במשטרה, אמר כי לא זכר אותה.