שני חשודים כבני 25 מהפזורה הבדואית, נעצרו היום (שלישי) בחשד שתקפו שוטרים בקניון הנגב בבאר שבע. השוטרים הגיעו למקום לאחר קבלת דיווח אודות קטטה מרובת משתתפים בתוך הקניון. כאשר הגיעו לזירה, הם הותקפו בידי מספר חשודים. 

מוקדם יותר היום, תושב הפזורה הבדואית כבן 34 נעצר ונלקח לחקירה לאחר שתקף שוטרים ואף ניסה לכבות סיגריה על אחד מהם. האירוע החל כאשר שוטרים מהכוח המשימתי למאבק בבריונות והאלימות בבאר שבע הבחינו ברכב חונה במקום אסור ברחוב קרן היסוד בעיר, ובמהלך בדיקת הנהג הוא החל לצעוק ולעורר פרובוקציה.

השוטרים ניסו להרגיעו אך זה לא חדל מהתנהגותו הפרועה, החל לתקוף אותם ואף ניסה לכבות על אחד מהם סיגריה. החשוד כאמור נעצר ונלקח לחקירה תוך גילוי "אפס סובלנות", לפי הודעת המשטרה.

האירועים הללו מצטרפים לתקיפת השוטרים בכפר קאסם בסוף השבוע האחרון, שם, במהלך פעילות שביצעו שוטרי תחנת משטרת כפר קאסם, התפתח עימות, במהלכו תקפו עשרות מעורבים את השוטרים. על פי החשד, החשודים בתקיפה, מהווים פיקוח מטעם התנועה האיסלאמית.

כיממה לאחר האירוע, הודיע מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, שהביע תמיכתו בשוטרים, ואמר כי "נתתי אישור ואני רוצה לראות את כל השוטרים מסתובבים עם אלות עליהם. הכל בהתאם לפקודות ולנהלים של משטרת ישראל. כשיש אירוע יש את כל הכלים, ואתם תקבלו גיבוי מלא ממני ומכל סגל הפיקוד לשימוש באמצעים האלה".