ליאת פריימן היא אחותה של מיכל סלה, שנרצחה על ידי בן זוגה אלירן מלול. היא התייחסה היום (חמישי) בראיון לניסים משעל וגיא פלג להרשעתו של מלול. פריימן, שאימצה את בתם של סלה ומלול, נשאלה לשלומה של הפעוטה: "היא בסדר, האמת שהיא תמיד מרגישה בימים כאלה משהו כנראה באנרגיות אבל היא בטוב, תודה לאל".

בנוגע להכרעת הדין נגד מלול, פריימן אמרה: "אני יכולה להגיד שזו הקלה מאוד מאוד גדולה ממש כמו אנחת רווחה שממש חיכינו לה גם שהמשפט יסתיים כי זה הוא ארוך ומטלטל ובכל דיון היציאה החוצה, זה לא פשוט. יש פה אבל פרטי אבל הוא הפך למשהו לאומי, סמל למאבק".



פריימן הוסיפה כי "גם ברמה האישית זו הקלה מאוד גדולה ותחושה שאפשר להמשיך להתקדם עוד ושהצדק נעשה. אני חושבת שגם ברמה החברתית, לאומית, יש כאן צעד מאוד גדול על ההכרה של השופטים, שמדובר ברצח בנסיבות מחמירות. לא היה לי ספק שהוא יורשע ברצח, הנקודה הייתה האם יהיה רצח בנסיבות מחמירות או רצח רגיל".

אחותה של מיכל סלה סיפרה על המשפט, בו נכחה: "אלירן מלול העביר את המבטים שלו אלינו ואל השופטים, לא השפיל מבט הרבה. הוא לא הסתיר את הפנים, פשוט ישב שם והסתכל. אני באופן אישי לא רציתי להסתכל עליו".

פריימן נשאלה אם ראתה סימנים מזהירים לפני הרצח המזעזע וענתה: "יש המון בדיעבדים, אך על פניו באותו זמן ממש לא, כלום. ידעתי שמיכל לא במצב בטוב אבל ממש לא היה לי מושג שזה קשור לזוגיות שלה איתו, או שזה יכול להגיע למצב של אלימות".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm