תיעוד המציג אירוע חמור שהתרחש בשישי בערב במג'ד אל כרום מופץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות. בסרטון, נראה שוטר סיור, שהגיע יחד עם צוות שוטרים לטפל באירוע הקמת רעש שבקטע מחתונה במקום, כשהוא מתעמת עם אחד הנוכחים. בשלב מסוים, כך על פי הסרטון, השוטר רץ לעבר הניידת, שלף את נשקו, מסוג M-16, דרך אותו ורתם אותו על שכמו, כמי שמנסה לאיים על הנוכחים. בנוסף, הוא אף הדף את אחד האזרחים שנכח במקום.

כאמור, שוטרים מתחנת מג'ד אל כרום הוזעקו בשישי בערב לטפל באירוע הקמת רעש בחתונה שהתקיימה בכפר, וחלקם החלו להתעמת עם אזרחים שהיו במקום. אחד הנוכחים במקום, העיתונאי הוותיק מבדא פרחאת, ניסה לתעד את האירוע, תוך שהוא מסביר מה מתרחש בסרטון.

מהמשטרה נמסר: "במוקד מאה התקבלו תלונות על רעש חריג באופן יוצא דופן שמגיע מחתונה במג׳דל כרום ומפריע לכל תושבי האזור. שוטרי התחנה המקומית הגיעו למתחם בו התקיימה החתונה, והחלו לחפש את בעל המתחם, תוך כדי שמספר צעירים החלו להתקהל סביבם ולהפריע להם בביצוע תפקידם ובניסיונות לאתר את בעל המתחם כדי שינמיך את הרעש".

"שוטרי משטרת ישראל נדרשים להתמודד עם מצבים מורכבים במגע עם אזרחים שלעיתים עלולים לגלוש במהירות לאלימות מצד האזרחים ולהביא להסלמת האירוע", הדגישו במשטרה, "חרף האמור במקרה זה, לאחר בדיקה ראשונית וצפייה בסרטונים שהופצו, הוחלט להעביר את השוטר מתפקידו הנוכחי עד לבחינת תפקודו על ידי הגורמים המוסמכים".