עיתונאי "חדשות 13" ברוך קרא סיכם במאמרו באתר "וואלה!" את עדותו של אילן ישועה, מנכ"ל וואלה לשעבר, בתיק 4000. העיתונאי כתב כי "חצי שנה מפתיחת שלב ההוכחות, עדות מנכ"ל 'וואלה' לשעבר סוף סוף מסתיימת. סנגורי הנאשמים רשמו הישגים נקודתיים, אך לא באמת סדקו את ליבת העדות, שהתבססה על תיעוד של ממש. ישועה אינו נאשם בתיק, ועובדת היותו מרצה סדרתי רק מחזקת את שרשרת השוחד שהפרקליטות מנסה להוכיח". קרא שוחח היום (ראשון) עם אראל סג"ל ויריב אופנהיימר בתוכניתם ב-103FM והסביר מדוע לדעתו הסנגורים לא הצליחו לקעקע את עדותו של ישועה.

"היו פה 25 דיונים של חקירה נגדית עם עורכי דין מיומנים, מנוסים, טובים, שעשו את עבודתם מצוין", אמר קרא. "כשאתה עושה חקירה נגדית, וודאי כזאת ארוכה, אתה מנסה בסופו של דבר לקעקע את עדות העד. ניסיתי לכתוב דבר פשוט, הפרקליטות העלתה את ישועה על דוכן העדים לצורך דבר אחד, יש לו נכס".

הוא הוסיף כי "מלכתחילה לא היה לו מגע עם נתניהו, כל מה שהיה אמור לתת זה העדות על אלוביץ' ויש לו נכס אחד חזק וזה המסרונים וההקלטות של השיחות. כשאתה בבית משפט פלילי, כשאתה מנהל משפט פלילי ורוצה להראות את הראיות, צריך להביא עד שיביא אותם. ישועה הוא שהקליט. כל מה שנאמר זה בונוס אבל המסמך הוא הראיות וההקלטות והם מוכיחים בצורה מאוד ברורה את ההנחתות מכיוון אלוביץ' אליו. מה כתבתי במאמר? שכל החקירה הנגדית הלכה לכיוונים שלא רלוונטיים לדבר הספציפי הזה שהפרקליטות רצתה להראות. היו להם הישגים, אבל לא בדבר הזה".

סג"ל ציין כי סנגורי הנאשמים ניסו להוכיח שאתר "וואלה!" התנהל בצורה כאוטית על מנת לערער את עדות ישועה, אך קרא הסביר: "זה לא רלוונטי לליבת העדות של ישועה. כל אחד שמתקשר אליו הוא אומר לו את המחמאות הכי גדולות בעולם, אבל הוא עושה את זה על דעת עצמו ומרצונו. בעיניי זה בזוי, אבל זה לא רלוונטי, כי כל מה שיש שם זה דברים שאלוביץ' מנחית עליו. העובדה שישועה מצטייר כאחד שמרצה, זה רק מחזק את התזה. זה אומר שהיה קל להעביר דרכו הוראות".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103FM