דיווח על פצוע בחצר האחורית של בניין ברחוב פינסקר בפ"ת העלה חשד כי מדובר באירוע פלילי, בו מעורבים ארבעה מחבריו, כולם תחת השפעת אלכוהול. הערב (ראשון) דווח למשטרה ולמד"א על אירוע במהלכו נפגע אדם בן 34 שעה שמעד לכאורה בחצר הבניין בו הוא מתגורר ברחוב פינסקר במרכז פ"ת. צוות של איחוד הצלה וצוות מד"א שהגיעו למקום איתרו בזירה גבר בן 34 כשהוא סובל מפגיעות ברגליים ונאנק מכאבים. לדבריו, הוא נפל בחצר הבניין.

אלא, שגרסה זו לא תאמה לחומרת פציעתו, ומששאלו החובשים והפראמדיקים את הפצוע לפשר נפילתו במקום הוא סיפר, ברוסית טבולה בעברית, כי הוא נזרק מהקומה השלישית בבניין. עם קבלת גרסה זו הוזעקו למקום כוחות משטרה. בשלב הראשוני הם עלו לדירה בקומה השלישית ומצאו כי הדלת נעולה, ויושבי הדירה מסרבים לפתוח את הדלת בוענה כי אין להם מפתח.

בזמן שהחובשים העניקו טיפול לפצוע ופינו אותו במצב קשה לבי"ח בילינסון בעיר, עמלו השוטרים באמצעות לום ברזל ועקרו את הדלת ממקומה, ומצאו בתוכה שלושה דיירים בשנות ה-30 לחייהם וצעירה בת גילם, כולם במצב של שכרות. תחילה ניסו הארבעה להתנגד למעצרם, אולם לאחר שהובהר להם כי הם חשודים בתקיפה וגרימת חבלה חמורה הם נאזקו והובלו אל ניידות המשטרה שהמתינו בכניסה לבניין בדרכם לחקירה.

מעצר אחד החשודים בפ''ת (צילום: אלון חכמון)
מעצר אחד החשודים בפ''ת (צילום: אלון חכמון)

שכנים שמתגוררים בסמוך סיפרו למעריב: "שמענו רעש של חבטה, לא ידענו מה זה. כשירדנו למטה הבנו שהתרחש אירוע שעל פרטיו אנו למדים עתה. מדובר בחמישה חברים שהיו ביחד בדירה ושתו ככל הנראה לשוכרה, עד שבשלב מסוים אחד מהם הושלך מחלון הדירה בקומה השלישית".

כוחות המשטרה פעלו בפיקודו של מפקד התחנה סנ"צ יניב פינקל, ובשלב הזה ממשיכים לאסוף ממצאים מהזירה.