המשטרה עצרה הבוקר (שני), בתום חקירה סמויה, תושב הדרום כבן 20, בחשד להפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים ונערות ישראליות תמורת תשלום ברשת הטלגרם.

שוטרי מחלק הפשיעה המקוונת במחוז ת"א ניהלו במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה ומורכבת בפרשייה שהתמקדה בחשד לסחר בתמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ונערות קטינות תושבות הארץ, באמצעות קבוצות ייעודיות ברשת הטלגרם, ללא ידיעתן או הסכמתן של המצולמות. 

חוקרי מחלק הפשיעה המקוונת ניהלו מעקב רשתי סמוי ואיסוף ראיות ברשת כנגד "מקור הסחר וההפצה", לשם הבאתו לדין, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים,  לרבות חדירה אל יישומון הטלגרם, באופן המתגבר על אנונימיות הרשת ומגבלות האבטחה. בתוך כך, השוטרים חשפו מספר קבוצות בטלגרם, חלקן סגורות, אשר כללו תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ישראליות, לרבות עשרות קטינות, בהם צפו עפ"י החשד אלפי חברים בקבוצה, תמורת תשלום ששילמו למנהל הקבוצה . 

הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו שוטרי מחוז ת"א אל ביתו של החשוד – תושב אופקים כבן 20, ועצרו אותו לחקירה, לצד תפיסת מחשבים, התקני אחסון וראיות נוספות . 

נדגיש, כי משטרת ישראל מבצעת כל העת פעולות חקירה ואיסוף ראיות במרחב הרשתי, תוך הטלת כלים טכנולוגים מגוונים, במטרה לחשוף ולאתר את זהות מבצעי העבירות, בדגש על אלה החודרים בבוטות לפרטיותן של נשים ופוגעים אנושות בחייהן תוך חשיפתן באופן משפיל לעיני כל.  בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, תבקש המשטרה מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבימ"ש השלום ת"א.