התחזה כ"בעל מרכז לסיוע וניהול משברים פיננסים" וניצל את מצוקתן הכלכלית של נשים: תושב תל אביב בשנות ה-50 לחייו, נעצר היום (שני) בחשד שהונה נשים בהיקף של מיליוני שקלים. מחר יובא החשוד בפני שופט על מנת להאריך את מעצרו. נציין כי החשוד הופיע בתכנית "המתחזים". הוא נהג לפנות לנשים במצוקה, סיפר להן שהוא יוכל לדאוג עבורן להלוואות. החשוד, עורך דין ורואה חשבון.

על פי המשטרה, חקירת ההונאה החלה כבר לפני כשלוש שנים, לאחר שמספר נשים התלוננו כי נעקצו על ידי גבר שהתחזה לעורך דין ורואה חשבון, אשר מזהה עצמו כבעל "מרכז לסיוע וניהול משברים פיננסים". על פי החשד, במהלך "השירות" אותו העניק להן, הוא הונה אותן בהיקף של מיליוני שקלים.

במסגרת החקירה, בה לקחה חלק גם מחלקת החקירות של כונס הנכסים, עלה החשד כי הגבר הנחה את הנשים לפתוח חשבונות בנק, להתחייב להלוואות ולהנפיק מספר רב של פנסקי המחאות. את הפנקסים הן העבירו לחשוד, לצורך השגת אשראי ולקחית הלוואות בתנאים משופרים לכאורה.

היום, כאמור, נעצר החשוד עם הפיכת החקירה לגלויה ומחר המשטרה תביאו לבית המשפט על מנת לבקש להאריך את מעצרו. בביתו ובמשרדו של העצור נתפסו מסמכים הקשורים לפרשה.