חברת הכנסת שירלי פינטו מטעם מפלגת ימינה, שלחה הבוקר (רביעי) מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, לשדרן הרדיו יוסי בן עטר, שהתבטא בבוטות נגדה אמש, במהלך תוכנית ברדיו גלי ישראל. 

"שירלי פינטו טיפשה סתומה, טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול הצרצרי שלך, טוב שאת לא יודעת לדבר", אמר בן עטר בשידור בתחנה המזוהה עם הימין. דבריו נאמרו בתגובה לציוץ של חברת הכנסת שעורר סערה, כאשר ביקרה את יו"ר האופוזיציה וכינתה אותו "מסית".

במכתב שנשלח מטעם משרד עורכי הדין המייצג את פינטו, נכתב: "ההכפשה אינה רק נגד חברת הכנסת, אלא כנגד קהילה של כ-800 אלף אנשים, נשים וטף, חירשים וכבדי שמיעה, שבמחי שידור הושמו ללעג".

"זוהי הפרספקטיבה שאנו רוצים להנחיל למאות אלפי מאזינים/מאזינות? לעג, התקלסות, ביזוי, השפלה וגימוד אוכלוסיה?", הוסיפו. על כן, דרשו פרסום הודעת התנצלות כנה עד ליום חמישי הקרוב, ללא הסתייגות.

בעקבות כך, השדרן פרסם התנצלות בעמוד הפייסבוק שלו, וכתב: "אתמול במהלך תוכנית הרדיו שלי עשיתי דבר שהוא בזוי ביותר, אני לא מקבל בכלל בדברים שאמרתי". הוא הוסיף: "מוטב שלא הייתי אומר את השטויות האלה, מאזיניי הקבועים יודעים כמה אני מקפיד על שיח ענייני ותרבותי, אני מתנצל התנצלות אמיתית".