משה חוגג, הבעלים של קבוצת בית"ר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגל"צ וזעק לעזרה לנוכח האירועים האחרונים שנקשרו עם אנשי ארגון "לה פמיליה", הנמנים בין אוהדי הקבוצה. "הכתובת הזו על הקיר", קרא חוגג, "האם מישהו יופתע כשייהרג אדם בעקבות פעילות הארגון?".

"צריך להתעורר לפני שיקרה אסון ותוקם ועדת חקירה", הבהיר. חוגג סיפר שכשהחל את דרכו בתור בעלי הקבוצה, חיבק את הארגון, אך משהבין לטענתו כי מניעיהם הם אידאולוגיים גרידא, החל לפעול במישור המשפטי. 

לדבריו, הארגון פועל ממניעים פוליטיים וממומן על ידי בעלי אינטרסים עם אג'נדות פוליטיות. הוא ציין את שמו של חבר הכנסת איתמר בן גביר, שטען כי מייצג אותם על חשבונו. "כתוב בהמנון הרשמי שלהם שהם 'ארגון גרילה אכזר וגזעני' ואלו האנשים שהוא מייצג". 

חוגג ציין כי אמורה הייתה להתקיים פגישת גישור עם עורך דינם של ראשי הארגון, בעקבות תביעה נגדם, אך לאור האירועים הקשים במשחק האחרון, אמר: "הבנתי שאין טעם בגישור".  הוא הוסיף בסיכום הראיון: "הם גיבורים על חלשים, אין להם מקום אצלנו, הכתובת על הקיר כבר שנים".

כזכור, אירוע אלימות חריג התרחש השבוע בבלומפילד, במהלך המפגש של בית"ר ירושלים מול הפועל תל אביב, כשאוהדים של בית"ר מהארגון "לה פמיליה" היכו בצורה קשה אוהדים אחרים של בית"ר ש"העזו" לעודד את שחקן הקבוצה המוסלמי, קמסו מארה. אוהד אחד הגיע לבית חולים עם שן שבורה, השני עם שבר בצלעות, אחד נוסף עם שבר באף, ואוהדת שהגיעה למשחק עם קביים הופלה והוכתה כי הייתה חלק מהחבורה שסירבה לשתף פעולה עם חרם העידוד של קמסו מארה והקבוצה.