אישה בשנות ה-50 לחייה נהרגה בדירתה ברחוב הרב ישראל גרוסמן בבית שמש, ככל הנראה מדקירות. בנה בן ה-27 נעצר על ידי המשטרה בחשד למעורבות במעשה. צוות מד"א שהגיע לזירה קבעה את מותה במקום. המשטרה חוקרת את האירוע כחשד לרצח. 

חובש מד"א משה הלל, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אישה בשנות החמישים מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

בתוך כך, מדובר במשפחה שעברה להתגורר בבית שמש בשנה האחרונה ולכן לא מוכרת למשטרה במחוז ירושלים. עתה בודקים במשטרה אם יש רקע ואירועים קודמים באזור מגוריהם הקודם, בדרום הארץ. עוד נבדקת במשטרה הטענה לפיה הבן עם רקע נפשי. השכנים סיפרו למשטרה שזה אירוע שהיה ידוע מראש כי הבחור סבל מהתפרצויות ולא אחת הם שהרגיעו אותו אלא שהדבר לא היה ידוע לרשויות הרווחה.

לפי ממצאי החקירה, האמא נדקרה לעיני שלושה אחים קטינים, שכרגע מוסרים עדות במשטרה. בן ה-27 קשר את עצמו לאירוע ונלקח לתחנה. 

בן ה-27 הועבר לחקירה במשטרה והחקירה נמשכת. לפני זמן קצר, סגן מפקד מחוז ירושלים תנ"צ דני לוי הגיע לזירה וקיים הערכת מצב במקום. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ציון. מאוחר יותר, נעתר בית המשפט השלום בירושלים לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ב-10 ימים במהלכם הוא יעבור גם בדיקת הסתכלות.