תת גונדר סברי שחאדה, מפקד כלא מגידו, הניח הבוקר (חמישי) בקשה לסיים את שירותו בשירות בתי הסוהר ולהתפטר לאלתר מתפקידו ומהשירות, זאת באמצע הליך בירור שהתנהל מולו החל מהשבוע שעבר. הסיפור נחשף לראשונה באתר וואלה!.

מסתבר כי במידע שהועבר למפקד מחוז צפון, גונדר אילן יעקב, ולבכירים בשב"ס, לפיו בשני אירועים הקשורים לחתונת בנו של תת גונדר שחאדה, התקיימו לכאורה עבירות על טוהר המידות וחריגה מנהלים.

באירוע הראשון, כנהוג בעדה הדרוזית מתקיימים ימי חתונה במשך שבעה ימים, ועל פי הנטען במועד הראשון הגיעו אנשי עסקים מהרשות הפלסטינית והתארח בביתו של שחאדה, לטענתו מתוך כבוד. על אירוע זה לא דיווח מפקד כלא מגידו לממונים עליו.

אירוע נוסף שחרג מנהלים קשור ליום שלאחר מכן, שעה שתת גונדר שחאדה הביא לביתו כפופים אליו בכלא, בהם רב הכלא ועובדים נוספים, ואלו שירתו את הנוכחים בחתונה. רב הכלא שימש כמשגיח כשרות, והאחרים כעובדי מטבח ומלצרים.

שחאדה טען כי הוא ראה את הדברים כמקובלים ואין בהם פגם, אולם לפי נהלי שב"ס אלו חריגות מטוהר המידות. לקצין הבהר כי הליך הבירור יימשך, הוא ביקש זמן למחשבה והבוקר כאמור הגיע למשרדו של מפקד המחוז, "הניח את המפתחות" וביקש לפרוש מהשירות.

בשירות בתי הסוהר קיבלו את הבקשה והוא כאמור פורש לאלתר.