האם החשודה בסרסור בבתה שוחררה הבוקר (שישי) למעצר בית על ידי בית משפט השלום בתל אביב. על פי הוראת בית המשפט, מעצר הבית של האם יימשך עד ליום חמישי.

לאחר ההחלטה מסר עו"ד ניר אלפסה, עורך דינה של החשודה מטעם הסניגוריה הציבורית: "האירוע מדגים שוב מדוע כדאי להתאזר בסבלנות בטרם חורצים גורלה של אשה ומחריבים את עולמה בחוצות העיר. אנחנו כמובן מברכים על החלטת המשטרה לשחרר את האם ממעצר". 

"כנראה שהמשטרה הבינה את מה שאנחנו שמענו משיחות שקיימתי עם האם בימים האחרונים. מדובר בסיפור טראגי של קטינה שנקלעה לסיטואציות שאף נערה בגילה לא צריכה להימצא בהן. האמא ניסתה ולא הצליחה להציב לבתה גבולות ולעצור את ההתדרדרות שלה. כעת, בעקבות החשיפה המשפחה תקבל סיוע מחודש מרשויות הרווחה ויש לקוות שתצליח להשתקם ולחזור לחיים שקטים ואנונימיים", הוסיף עורך הדין.

ביום שלישי הותר לפרסום כי האם נחקרה בחשד להדחת בתה בת ה-15 לזנות. במהלך החקירה עוכבו עוד שישה בני אדם לחקירה. החקירה נפתחה בעקבות מידע מודיעני, ממנו עלה החשד כי האם תיווכה לבת ה-15 לקוחות שקיימו עמה יחסי מין תמורות תשלום.

מהחקירה עלה כי מספר לא מבוטל של בגירים בגילאי 40-20 קיימו עמה יחסי מין, בידיעת אמה ובתיווכה. עוד עלה כי חלק מהמעורבים שידלו את הקטינה לשימוש בסמים. בכספים שקיבלה, היא השתמשה למימון הוצאות שוטפות של הבית, תוך מימון אמה ואחיה.