בעקבות התחקיר שפורסם אמש בכאן 11, החלה הבוקר (שלישי) בדיקה משטרתית של העדויות שהובאו בתחקיר לפיהן גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו לכאורה באופן מיני על שני גברים מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשותיהם להפסיק. 

בתחקיר שודרה עדותו של א', שטען כי "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי". בעדות נוספת, העיד ב' כי אוחובסקי "כפה את עצמו עלי למרות התנגדותי".

בעקבות התחקיר, הודיע אוחובסקי על סיום תפקידו כנשיא ארגון איגי. כמו כן, מטעמו נמסר: "לגבי המקרה הראשון: עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו".

בתוך כך, עורכת התחקיר העיתונאית מיכל רבינוביץ' חשפה פרטים נוספים בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ואף סיפרה כי יש עדויות נוספות על שתי העדויות שנחשפו בתחקיר. 

"זה לא יום חג מבחינתי. בסוף מדובר בחיים של אדם. חשוב מאוד לומר שאנחנו כגוף תקשורת שמשדר דבר כזה אנחנו לא גוף שיפוטי, אלא עיתונאי, שמקבל מידע בודק מצליב ורואה את האחריות שמוטלת על כתפנו בלעשות את העבודה המעמיקה", אמרה. "יש חובה מוסרית ומקצועית כלפי אנשים שנפגעו, ואני חושבת שאם מסתכלים על המטרה בסוף, כל פרסום כזה בכל פרשה ובכל תחקיר עיתונאי זה אמור וצריך לעזור לנפגעים נוספים לעודד אותם לדבר ועוד קצת לקלף את חומת השתיקה".

"זה מתחיל לפני כמה חודשים לא ארוכים, הגיעו כמה עדויות מגברים שסיפרו שגל אוחובסקי הטריד אותם לכאורה. העדות מתארת מפגש מיני של א', אותו אדם שעומד בבסיס התחקיר עם אוחובסקי, שמתחיל בהסכמה לאחר התכתבות באפליקציית של היכרויות, בשיח של תיאום ציפיות מוקדם מה מתאים ומה לא, מה לגיטימי ומה לא וכשהם נפגשים. אגב גילו של אוחובסקי במקר הזה כמעט כפול מגילו של א'".

פרשת גל אוחובסקי

"המפגש הזה החל בהסכמה. מתוארת הסיטואציה, הרגע בו אירוע שמתחיל בהסכמה הופך לאירוע שאינו בהסכמה. מבחינת פרשנות החוק ומבחינת בתי המשפט הדברים מאוד ברורים. אחרי שאומרים די, אי אפשר להציג את זה כמשחק מיני".

רבינוביץ הוסיפה: "אנחנו חיים בעולם של הסכמה והסכמה צריכה להיבדק בכל רגע נתון. הדפוס הזה חוזר על עצמו, יש לכאורה עדויות על כפייה, על אלימות על חוסר מודעות בעיקר או חוסר קשב לכאורה לתחושות והרצונות של הצד השני".

בסיום השיחה, סיכמה: "השמעת את העדות של א', עדיין מטלטל אותי. אני חושבת שחייב להיות ציון דרך - מה שהיה לא יהיה עוד. וזה מאפשר גם לגברים לצעוד קדימה באומץ להגיד גם לי זה קרה, לקבוע את הגבולות הברורים. יש יותר משתי העדויות שפרסמנו ואולי צריך להסתפק במשפט הזה".