פרשת הרצח וההיעדרות בירושלים: מעצרו של "הרב" אליעזר ברלנד הוארך היום (שלישי) בתשעה ימים, לאחר שקשר את עצמו לאירועי הרצח וההיעדרות שהתרחשו לפני למעלה מ-30 שנה בירושלים, באחד מהם נחטף הנער ניסים שטרית ומאז נעלמו עקבותיו, ובשני נרצח אבי אדרי וגופתו נמצאה מושלכת ביער רמות. 

ברלנד, שנעצר אתמול בחשד למעורבות באירועים, מצוי במאסר ומאושפז במר"ש (מרכז רפואי של שב"ס) לאחר שהורשע בביצוע של קבלת דבר במרמה, עושק וניסיון לאיום ובעבירות מס והלבנת הון. למרות שבמסגרת הסדר טיעון נגזרו על ברלנד 18 חודשי מאסר, יירצה חמישה חודשים בלבד משום שהיה במעצר קודם לכן.

בתוך כך, קמב"ץ ישיבת "שובו בנים", אהרון שוורץ, תקף הבוקר את התנהלות המשטרה, ואמר בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103fm, כי "אין ראיה פורנזית בתיק". "המצב לא פשוט", אמר שוורץ בפתח דבריו. "אנחנו מתמודדים עם התקפות חסרות תקדים של הכפשות והשמצות. אני שמעתי מקודם את השיחה עם אחיו של הנרצח שטרית, ואני רוצה להגיד שהכול זה השערות".

על הטענה לפיה לא ייתכן כי ברלנד לא היה מודע למתרחש בקהילתו, אמר שוורץ: "עם כל הכבוד זה לא הוכחה אתה לא יכול לבוא לבימה"ש עם סביר להניח. כל התיק מבוסס על היא אמרה שהוא אמר והוא אמר שהרב אמר. אין פה ראיה פורנזית".